MiRRe Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Köpter inga raketer, låter vännerna köpa ist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Nada, inte ett shit.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Inget. Tittar på när andra skjuter upp sina pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Ingenting, har dock en halv låda tigerraketer kvar sedan 2003-2004 någon gång som jag kan smälla av ifall jag blir riktigt sugen. Men det tror jag knappast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Ingenting, har dock en hel låda tigerraketer plus lite annat smått kvar sedan 2003-2004 någon gång som jag kan smälla av ifall jag blir riktigt sugen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 0 kr Varför bränna bort pengar när man kan skänka till behövande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 0 kr Varför bränna bort pengar när man kan skänka till behövande? Haha, ye, right.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 0 kr Varför bränna bort pengar när man kan skänka till behövande? Ja, det är sant, för inte fan skänker Gud som allt för många ber till hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Brukar inte lägga 1 krona på sånt, men i år så är vi ett gäng som lägger en hundring var eller nått sånt, får se vart det räcker, en hundring kan jag avvara känns det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Brukar oftast inte lägga en krona på det, däremot om någon kompis har rejält med smällare kan jag köpa ett par för en billig peng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Oh, kolla vilken fin "kompressor och tillbehör" min farsa och jag köpte till företaget i järnaffären 1700:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Oh, kolla vilken fin "kompressor och tillbehör" min farsa och jag köpte till företaget i järnaffären 1700:- http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/8qwgbisnl2w1.jpg Sött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Oh, kolla vilken fin "kompressor och tillbehör" min farsa och jag köpte till företaget i järnaffären Real nice. Ja där lär det smällas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Fick ett ryck och köpte 450 tjutisar, jaja, dom är ju roliga iaf. Ett 50-pack för en tia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Ja, det är sant, för inte fan skänker Gud som allt för många ber till hela tiden. Jag ville egentligen inte vara den som berättar det här för dig men gud existerar inte, sorry man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 700 kr blev det för. En tårta och tre stora raketer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Jag ville egentligen inte vara den som berättar det här för dig men gud existerar inte, sorry man Det sant. Gud existerar inte. Endå ber vi till något som inte finns. Vi som faktiskt har för mat dagen vi tackar såklart Gud för maten.. De som svälter då, varför I helvete skapar man inte en kyrka - Där kan de be till Gud och få mat. Gud för mig är Galen Ultimat Dumhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Jag går och kollar när kommunen skjuter upp skattepengar i en park här. Själv lägger jag inte en krona på det. Jag ÄLSKAR att se mina surt förvärvade pengar som automatiskt går till staten flyga upp i luften och brinna upp för att försvinna för alltid kommer inte lägga en krona, då jag ska fira min nyår i plogbilen. skulle bli ganska kallt och sen varmt så det lär behövas saltas. pommac, chapangeglas, partyhatt och abba-happy new year, saltbil och helt solo alena is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Jag har ett paket smatterblixtar hemma sen 2005. De ska jag använda i år. Men jag tänker inte köpa nått nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts