-Tobbe- Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Inte ett jävla öre... Har inge behov att spränga saker i luften å skjuta i väg en massa papper å krut för hundratals kronor..Lägg pengarna på öl till nyår i stället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Inte ett skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 kanske för 300kr, men har ingen aning hur mycket det blir men inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Inget.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 (redigerad) Bor man i Jämtland kan man använda sig utav skjutvapen istället. Mycket roligare också. Redigerad 24 december, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Kommer att köpa raketer för cirka 200 kronor, kanske mer. Det är en tradition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wolfer Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Blir la för runt 300-500kr. Kanske mindre, inte mer iaf. Visst det är kul att skjuta tigerraketer på kompisarna men vafan. Inte värt att lägga för mycket pengar på't. Blir som sagt ett större antal mindre raketer och sen några större. Räknar med att det kommer gå åt ett x antal hundra på sprit. Man måste ju göra det roligt på nått sätt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Inget. Jävla kommersiellt skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 (redigerad) Inget. Jävla kommersiellt skit. Raketer? Roligt kommersiellt skit isåfall. Du lär ju inte ha menat raketen i sig, ändå. Är det bara jag som tycker det är roligt att spränga saker, heh? Redigerad 26 december, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 (redigerad) Raketer? Roligt kommersiellt skit isåfall. Du lär ju inte ha menat raketen i sig, ändå. Är det bara jag som tycker det är roligt att spränga saker, heh? Kommer ihåg att jag köpte stora raketer och tejpade dem noga med en plastpåse runt, bröt av pinnen och lade den i en ölburk full med bensin. Förlängde stubinen litet och knep igen locket på burken något. Smällde rätt så bra, speciellt på en scen där det ekar. Dock måste man tänka på brandrisken Det var tider då man var 8-13 år och smällde tejpade tigerskott och street crackers i trapphus på natten. Dock var man inte där inne då de smällde av.. Det lät som satan själv. Eller då jag och några polare varje nyår gick till denna scen och sprängde glasflaskor och sköt med raketer och sånna där tanks på varann. MINNEN!!! Var även roligt att spränga leksaker i luften. Tyvärr har man inte samma intresse idag vid denna ålder men nyårsafton är endå mäktig med alla raketer som lyser upp himmlen! Det är en tradition för mig att smälla av några raketer helt enkelt. Redigerad 26 december, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Raketer? Roligt kommersiellt skit isåfall. Du lär ju inte ha menat raketen i sig, ändå. Är det bara jag som tycker det är roligt att spränga saker, heh? Visst roligt är det, i några minuter. Sen har man bränt bort sina hundralappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 0kr. Meningslöst att köpa fyverkerier. Det "riktiga" smäller mycket högre och finare ändå. Tweak: Smälla upp saker var kul när man var liten och riktiga smällare var lagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Visst roligt är det, i några minuter. Sen har man bränt bort sina hundralappar. Riktigt så är det ju inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Minns ni den här jäveln ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Minns ni den här jäveln ? Tyckte bättre om tigerskott. Sedan fanns det några som hette Streetcrackers, och en extra stor magnumversion av dem, de small bra. För att inte tala om ThunderKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 0kr. Meningslöst att köpa fyverkerier. Det "riktiga" smäller mycket högre och finare ändå. Tweak: Smälla upp saker var kul när man var liten och riktiga smällare var lagligt. Min pappas barndomsvän smällde av sig handen när han var liten så vi har aldrig kört med smällare på nyår. Kanske därför jag fortfarande tycker sådant är roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Riktigt så är det ju inte Jo? Du köper smällare/raketer för x kr, du smäller dom, du är x kronor fattigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Tror inte inte det blir några för mig i år, jag är som många andra; bakåtsträvande och tycker att tiger och kinaskotten var the shit på den tiden tills man börja låta skitungar hålla på med dem och smällde av sig fingrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Nothin' Mer alkohol för pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 0kr Inget för mig att slösa pengar på sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts