LunCh Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Ja det var den jag menade tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Det står inte varför han fick dom. Har han gjort någonting speciellt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Han brukar få sånna där paket ibland från rockstar. Om jag inte minns fel så brukade hultan också få endel packet från rockstar när GTAsajten var igång. Det är väl så dom stödjer sidorna kasnke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Han brukar få sånna där paket ibland från rockstar. Om jag inte minns fel så brukade hultan också få endel packet från rockstar när GTAsajten var igång. Det är väl så dom stödjer sidorna kasnke Haha, ok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Han brukar få sånna där paket ibland från rockstar. Om jag inte minns fel så brukade hultan också få endel packet från rockstar när GTAsajten var igång. Det är väl så dom stödjer sidorna kasnke Stämmer, sedan GTAsajten lades ner har det inte kommit ett enda paket eller presskit. Inte ens ett mail tror jag. Men det kanske inte är så konstigt... Senaste paketet/brevet från FedEx var en varning om patentintrång om jag inte minns fel. Ouch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Stämmer, sedan GTAsajten lades ner har det inte kommit ett enda paket eller presskit. Inte ens ett mail tror jag. Men det kanske inte är så konstigt... Senaste paketet/brevet från FedEx var en varning om patentintrång om jag inte minns fel. Ouch Har du inte funderat över att "ta upp" sidan igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts