Skotten_31 Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Jag söker ett gratis program som är som windows movie maker, och jag vill helst inte att den addar en liten logga om man har trial version. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Jag söker ett gratis program som är som windows movie maker, och jag vill helst inte att den addar en liten logga om man har trial version. Tack. Du kan ju "köpa" Vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 (redigerad) Camtasia Studio 5.0 Redigerad 23 december, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Avid, Pinnacle, Vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Avid, Pinnacle, Vegas Gratis? Finns väl knappt nogra 'Gratis' video program som är nogorlunda bra. Men det finns ju alltid *Busken* dön dö dööö dööööhhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Gratis? Finns väl knappt nogra 'Gratis' video program som är nogorlunda bra. Men det finns ju alltid *Busken* dön dö dööö dööööhhh Trialversioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts