_Ante_91 Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Finns den någon NFS-fanatiker här inne som vet hur många spel som det faktiskt går att vara polis i? Jag vet att det går i Hot Pursuit-serien, men går det i något annat spel? Jag har typ inte spelat de senaste spelen men jag har hört att det inte går? . . Stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 NFS3: Hot Pursuit, Road Challange och Hot Pursuit 2, vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Most Wanted och möjligtvis Carbon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Most Wanted och möjligtvis Carbon. Går väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Most Wanted och möjligtvis Carbon. Finns poliser i dem, men de går inte att spela som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 I Carbon går det att få polisbilar, men tror inte det finns något sätt du kan köra SOM en polis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Går väl inte? I most wanted kan man väl spela som polis om man kör multiplayer? Jag har för mig det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 I most wanted kan man väl spela som polis om man kör multiplayer? Jag har för mig det . Det går på PSP iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 I most wanted kan man väl spela som polis om man kör multiplayer? Jag har för mig det . Han vara fullt möjligt! Jag utgick från att SP och MP var i stort sett likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Går väl inte? Juuura. I multiplayer såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Juuura. I multiplayer såklart. Fick tyvärr aldrig MP att fungera, konstigt nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 23 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 NFS3: Hot Pursuit, Road Challange och Hot Pursuit 2, vad jag vet. Okej... Om vi utgår från Singelplayer - vilka andra spel än ovanstående går det att spela som polis? Det kanske finns andra bilspel än NFS-serien? Ge förslag! Allt ni kan komma på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Okej... Om vi utgår från Singelplayer - vilka andra spel än ovanstående går det att spela som polis? Det kanske finns andra bilspel än NFS-serien? Ge förslag! Allt ni kan komma på! GTA3, GTAVC eller GTASA kanske (vigilante) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 24 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Det glädjer mig verkligen att det är så många som engagerar sig att svara? Haha...! Är det ingen som vet? . . . Alltså, jag har svårt att tro att det endast finns dessa sex nämnda spel som det går att spela som polis? Visst går det i The Getaway typ också? Är man inte en polis i det spelet? . . Hur är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Det glädjer mig verkligen att det är så många som engagerar sig att svara? Haha...! Är det ingen som vet? . . . Alltså, jag har svårt att tro att det endast finns dessa sex nämnda spel som det går att spela som polis? Visst går det i The Getaway typ också? Är man inte en polis i det spelet? . . Hur är det? Du har rätt, det går att vara polis i The Getaway. Vet inte om det går i tvåan, men i ettan är man det i andra halvan av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts