Bebben Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Kan någon lägga upp setup.dll filen för Theif: The dark project? Blev sugen på att spela spelet men filen saknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Kan någon lägga upp setup.dll filen för Theif: The dark project? Blev sugen på att spela spelet men filen saknas. http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?setup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 23 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Tack.. Men vad ska jag göra med filen? Jag har läst readme och det stod: "Use WinZip to extract the file to your windows\system directory". Jag gjorde det, men det funkade ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Tack.. Men vad ska jag göra med filen? Jag har läst readme och det stod: "Use WinZip to extract the file to your windows\system directory". Jag gjorde det, men det funkade ändå inte. pröva att lägga den bland .exe filen där du har spelet installerat. Eller Windows\system32 Om du inte lade den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts