SilentViper Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Nu har ja fått min nya dator och söker efter drivrutiner till D-Link Airplus G DWL - G510 H/W.: C1 F/W.: 5.00 det andra med H/W och F/W det sotr med en liten text. På kortet. Själv så försöker ja hitta men hittar inge. Och skivan som ja fick är en spricka i. Tacksam om nån kunnde ge mig en sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Gå in på D-links hemsida och besök kundservice delen.. Där hittade jag mina drivrutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Varsågod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts