den0m Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 God Kväll! En god vän skickade Windows XP i en IMG.fil till mig, och nu undrar jag vilket program jag bränner ut den filen med och om jag ska bränna på cd-skiva! Snabba svar tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 What the... Warez? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=43919 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 22 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 What the... Warez? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=43919 Nedå inge warez här inte.....Case closed, löste det! Använde IMGBurner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 (redigerad) Precis. Hur vet du, Boomer. Att inte den gode vännen köpte IMG-filen i en nerladdning till en vald IP-adress t.ex? 1. God vän köper Windows XP Professional SP 2.IMG 2. God vän väljer IP-adressen vars IMG-filen ska laddas ner till. 3. God vän skriver in; A) Sina kontouppgifter eller: Postuppgifter 4. Bekräftar köpet. 5. Filen börjar automatiskt laddas ner till den0m's dator (ungufär som automatiska uppdateringar), och fakturan skrivs ut och postas/pengar dras från God vän's konto. Redigerad 22 december, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Precis. Hur vet du, Boomer. Att inte den gode vännen köpte IMG-filen i en nerladdning till en vald IP-adress t.ex? 1. God vän köper Windows XP Professional SP 2.IMG 2. God vän väljer IP-adressen vars IMG-filen ska laddas ner till. 3. God vän skriver in; A) Sina kontouppgifter eller: Postuppgifter 4. Bekräftar köpet. 5. Filen börjar automatiskt laddas ner till den0m's dator (ungufär som automatiska uppdateringar), och fakturan skrivs ut och postas/pengar dras från God vän's konto. Det var en IMG-fil som skickades, inget jävla erbjudande som betalades av en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Om man nu betalar för att ladda ner XP så kommer det inte genom en IMG-fil, det vågar jag sätta en tjuga på! Denom, kunde du inte nöjt dig med att fråga hur man bränner en IMG-fil? Eller kanske bara googlat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Om man nu betalar för att ladda ner XP så kommer det inte genom en IMG-fil, det vågar jag sätta en tjuga på! Denom, kunde du inte nöjt dig med att fråga hur man bränner en IMG-fil? Eller kanske bara googlat? Jag skulle tro att det gör det faktiskt När jag va med i Testgruppen för Vista så fick man det som IMG-fil. Så hit med tjugan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Jag skulle tro att det gör det faktiskt När jag va med i Testgruppen för Vista så fick man det som IMG-fil. Så hit med tjugan Det var Vista det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Det var Vista det. Samt testgrupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Kan man ens köpa XP längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Det var en IMG-fil som skickades, inget jävla erbjudande som betalades av en kompis. Min poäng var, att det bara för att det talades om en IMG-fil för en copyrightskyddad.. sak, inte behöver vara olagligt. Det är ju ungufär som om någon skulle köpa en skiva åt dig i julklapp, och skicka den på posten. Bara för att du har fått en skiva utan att betala betyder det inte att du är olaglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Min poäng var, att det bara för att det talades om en IMG-fil för en copyrightskyddad.. sak, inte behöver vara olagligt. Det är ju ungufär som om någon skulle köpa en skiva åt dig i julklapp, och skicka den på posten. Bara för att du har fått en skiva utan att betala betyder det inte att du är olaglig. Spelar ingen roll vad du kan hitta på för bortförklaringar åt lilla den0m, vi vet alla att det handlade om warez. Dock bryr vi oss inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Spelar ingen roll vad du kan hitta på för bortförklaringar åt lilla den0m, vi vet alla att det handlade om warez. Dock bryr vi oss inte Men du får medge att jag har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts