antetheman Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 hur flyger man dodon gör en detalgerad beskrivning tack jag kan bara flyga 22 sek sen krockar jag i den där tuneln utan 1 väg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 jag brukar starta på den andra runway:n den som ingen använder kör i full fart , tryck på neråt (håll intryckt) (inte pilen utan den som man styr flyget up-o-ner med ) när det kommer gnistor från hjulen släpp neråt knappen så kommer flyget att stiga... Arvids "flygguide" är bra , jag kommer bara inte ihåg adressen till hans sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 http://user.tninet.se/~uza885s/gta/ Guiden ligger under "Info". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 vilken styr man upp och ner med da förutom piltangenterna jiiiiiiiipiiiiii jag fyller 12 idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 vilken styr man upp och ner med da förutom piltangenterna jiiiiiiiipiiiiii jag fyller 12 idag NUM 6 = ner NUM 9 = upp Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 ha den äran på födelsedan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 tack alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts