Eudoros Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Ja, jo. Det är nu mer eller mindre fastslaget att Peter Jackson ska smaska ihop två filmer utifrån boken The Hobbit, som utspelar sig före Sagan Om Ringen-triologin. Det verkar coolt tycker jag. Boken The Hobbit var snäppet bättre än Sagan Om Ringen-böckerna imo, hoppas det blir så även när dom gör film utav den. Mer info finns HÄR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 lol first. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Jag är delad, en del av mig vill se filmen en del av mig vill inte. Om den blir dålig så kommer detta förstöra de andra filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Vad blir det för typ av film då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Sagan om ringen är en av de tråkigaste filmer jag sett, inget för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Gillar verkligen Hobbit-boken, hoppas på att filmatiseringen blir lika bra som de tre 'vanliga'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Läst boken, helt enkelt älskvärd Sett filmerna, helt enkelt älskvärda Kommer lätt se dom här filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Fy fan vad bra. Inte för att jag har läst boken, men Sagan om Ringen filmerna kan man ju inte annat än älska. Jag tror inte Peter Jacksson kommer göra oss besviken, han har ju inte gått ner sig efter Sagan om RIngen iallfall (King Kong ÄR skitbra!) Längtan är stor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Fy fan vad bra. Inte för att jag har läst boken, men Sagan om Ringen filmerna kan man ju inte annat än älska. Sagan om ringen är en av de tråkigaste filmer jag sett, inget för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 The Hobbit Blog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Ja tack! Boken är kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Har inte läst boken. Är det mycket strider och så som det är i dom andra böckerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Har inte läst boken. Är det mycket strider och så som det är i dom andra böckerna?Har för mig att den är lugnare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 (redigerad) Boken är enligt mig bättre än själva trilogiböckerna. Om än bara lite. Filmen är jag nästan helt säker på att den kommer bli lika grym. Ska lätt ses! Editzzz: läste just att den första beräknas släppas först 2010. Dåligt. Redigerad 23 december, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Jag läste om det för ett par år sedan, men det verkar som att det kommer att slå i verk först nu, skitbra! jag hoppas de gör bra film av det nu bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts