Jacker Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 (redigerad) ***TRÅDEN ÄR NU STÄNGD FÖR BIDRAG*** Då var det åter dags... Behöver jag säga mer? Spelåret 2007 lider mot sitt slut och det är dags för forumet att utse årets spel! **NYTT FÖR I ÅR** Förra årets "gala" kanske inte var så spännande då man i förväg kunde se vilket spel som fått flest röster, därför sker det en ändring i år! Precis som förra året skriver ni ned det spel som ni anser vara årets bästa i denna tråden. Sedan kommer de fem-tio populäraste bidragen gå vidare, och helst ska alla vara med och rösta på dem (förra året nullade en del när inte "deras" spel var med i den slutliga omröstningen, och det är inte riktigt så det ska fungera...). Men istället för en öppen poll här på forumet röstar man genom att skicka mail, precis som Vice. har gjort det i forumgalan. Men info och regler om det kommer upp när det är dags... Hur länge denna tråd är öppen för bidrag är obestämt, men minst till början av januari någon gång och när jag känner att vi fått tillräckligt med bidrag. Så om ni är osäkra på erat bidrag går det jättebra att vänta, jag kommer förvarna med slutdatum i god tid. REGLER (A.K.A. LÄS FÖR I HELVETE!!): (Med reservation för ändringar) 1. Spelet ska ha släppts i Sverige i år. Om ett spel släpptes till t.ex. Xbox förra året, men PC- versionen kom i år är det fortfarande godkänt att nominera spelet. 2. Skriv ned spelets hela titel, inte en massa förkortningar. 3. Motivation till ditt val är ett krav. 4. Expansionspaket räknas inte. 5. Att ändra sin röst går bra så länge tråden är öppen. Men skriv det då inte i en ny post, utan editera din gamla och fortsätt håll dig till reglerna. 6. Håll tråden ren!! Det ska egentligen bara skrivas bidrag här, posta inte off-topic! Detta gäller för att det ska bli enklare att räkna bidragen sedan. Disskutera ämnet kan ni göra när segraren är utsedd, för det finns betydligt mer att disskutera då. - - - - - - - - - Tidigare vinnare: 2005 års bästa spel enligt forumet: Grand Theft Auto: San Andreas (25% av rösterna, fick 19 röster av totalt 76) 2006 års bästa spel enligt forumet: The Elder Scrolls IV: Oblivion (48.81% av rösterna, fick 41 röster av total 100) Redigerad 6 januari, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 (redigerad) Bioshock Oj snabb edit: Jag tycker det är årets spel därför att det är orginellt och har grym design. Nog för att det är för kort men det är fortfarande grymt. Redigerad 21 december, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Call of duty 4 Det är ett underbart roligt spel som man vill spela mer och mer. Multiplayerläget är suveränt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Resident Evil 4: Wii Edition. Enligt många inte ett riktigt Resident Evil-spel, enligt andra det bästa spelet i serien. Oavsett vilket är det ett riktigt bra spel, och Wii-versionen är den som gör spelet mest rättvisa. Borta är den klumpiga kontrollen från Gamecube- och PS2-versionen, istället blir det millimeterprecision med Wii-fjärrkontrollen. Mums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Guitar Hero III:Legends of Rock Dom gjorde succé med det första. Sedan kom 2.an som alla väntade på och blev en succé det med Sedan Rock the 80's som jag gillade mindre. Och sist men inte minst 3.an Otroligt sköna låtar som finns med, roliga bossfights, helt enkelt otroligt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Bioshock: Gav mig ca 10 roliga timmar framför min dator, rikgit snyggt, vältänkt och spännande spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 (redigerad) Call Of Duty 4 : Modern Warfare Det är det roligaste Multiplayer spel jag spelat på flera år!! Det är ett helt underbart spel och grafiken är sjukt snygg! I singleplayer är handlingen väldigt bra uträknad och man följer ett enda uppdrag genom hela spelet fast i olika länder och världsdelar!! 5/5 Är det klart värt! (Förutom i MP om det går dåligt för en då blir det nog ett minus för då kostar det mycket pengar på musar och tangentbord ) Redigerad 21 december, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Halo 3 Ett episkt slut på en episk trilogi. Har spenderat många timmar framför detta spel med många forumiter och samlat alla skulls, klarat alla banor och vält elefanter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Call of Duty 4: Modern Warfare Klockrent singleplayer som får en att fasta i storyn och ett klockrent multiplayer, som har ett väldigt bra rankingsystem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Call of Duty 4: Modern Warfare Är inte mkt till en spelälskare, men här är ett spel som verkligen fastnat för mig. Galet underbart. Underbar grafik (även på en "sämre" dator som min). Har dock inte testat mp än men sp duger gott o väl för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Call of duty 4: Modern Warfare Årets spel för att det är riktigt snygg, väldigt bra story. Ett spel man bara vill spela om och om igen. Det är underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Uncharted: Drake's Fortune Riktigt grymt spel och PS3s första stortitel. Det är också värt att spela om för att hitta alla skatter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Bioshock Whos your daddy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Bioshock. Förgyllde min höst med sin intressanta, twistade story och läckra grafik. Stämningsfulla miljöer och en stor arsenal av vapen/EVE's gör spelet mer eget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Half Life 2: Episode Two Den bästa delen av HL2-spelen imo. Även med en, med dagens mått mätta, smått föråldrad grafikmotor leverar Valve ett spel med grymt snygga miljöer och underbara ansiktsanimationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Har inte spelat nåt riktigt bra iår, men för att tillföra topicen nåt så säger jag Grand Theft Auto: Vice City Stories, bara för att det är GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Har inte spelat nåt riktigt bra iår, men för att tillföra topicen nåt så säger jag Grand Theft Auto: Vice City Stories, bara för att det är GTA Men det är ju som sagt "ÅRETS SPEL ´07" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Assasin's Creed Har inte kört så mycket nya spel, men detta spel har jag kört. Visserligen levde de inte upp till förväntningarna, men det är riktigt bra gjort, med en bra story. Skön miljö och stora utrymmen med fantastisk frihet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Grand Theft Auto:Vice City Stories för att det är skit bra story,rätt så snygg grafik och det är den enda värdiga konkurenten mot san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Men det är ju som sagt "ÅRETS SPEL ´07" Released PSP NA October 31, 2006 UK November 3, 2006 ROI November 3, 2006 AU November 10, 2006 EU November 10, 2006 JP December 6, 2007 PS2 NA March 6, 2007 EU March 9, 2007 AU March 9, 2007 JP December 6, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts