Lajnux Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Varför dricker du ens? Klart man ska dricka om man ska på fest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Varför dricker du ens? Why do you think? Det är gott, och lite kan man ta så man blir något mer rakt på sak. Att göra som många jag känner, och supa sig så fulla att de spyr, får minnesluckor, eller behöver hjälp att komma hem anser jag rent ut sagt fördjävlig. Jag har aldrig varit så full, men jag anser fortfarande att jag varit för full vid ett antal tillfällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Why do you think? Det är gott, och lite kan man ta så man blir något mer rakt på sak. Att göra som många jag känner, och supa sig så fulla att de spyr, får minnesluckor, eller behöver hjälp att komma hem anser jag rent ut sagt fördjävlig. Jag har aldrig varit så full, men jag anser fortfarande att jag varit för full vid ett antal tillfällen. Okej. Annars kan du dricka Cola ju, mycket godare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Okej. Annars kan du dricka Cola ju, mycket godare. Brukar göra det, föredrar cider också, men nån öl ibland kan det bli. På muckfesten gav hela plutonen sig fan på att supa mig full, så jag hade i mig typ 8 folköl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Brukar göra det, föredrar cider också, men nån öl ibland kan det bli. På muckfesten gav hela plutonen sig fan på att supa mig full, så jag hade i mig typ 8 folköl... Manligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Brukar göra det, föredrar cider också, men nån öl ibland kan det bli. På muckfesten gav hela plutonen sig fan på att supa mig full, så jag hade i mig typ 8 folköl... Du får nog ta det lite lugnare i fortsättningen så det inte går illa. -------------- Gillar inte riktigt det här med buggningen. Blä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 (redigerad) Du får nog ta det lite lugnare i fortsättningen så det inte går illa. -------------- Gillar inte riktigt det här med buggningen. Blä. Haha. ----------------- Jag tycker det är intressant att alla som är för många av de nya reglerna resonerar som så att "det angår inte mig". Är alla så egoistiska? Redigerad 24 december, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Är alla så egoistiska? Är det en retorisk fråga? Är det här en retorisk fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Hur fan ska de veta vilka hundar som är farliga och inte då? Känns väldigt fel att säga att alla rottweilers är farliga. Det är ungefär som att säga att alla invandrare går på bidrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts