The Dude Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 (redigerad) Bild: MVG Engelska: MVG Hem- och konsumentkunskap: MVG Idrott och Hälsa: MVG Matematik: VG Spanska: MVG Musik: MVG Biologi: MVG Fysik: MVG Kemi: MVG Geografi: MVG Historia: MVG Religionskunskap: MVG Samhällskunskap: MVG Slöjd: MVG Svenska: MVG Teknik: MVG 320 poäng. Fint! Hoppas det håller i sig i gymnasiet, det är där det spelar roll. Redigerad 21 december, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Fint! Hoppas det håller i sig i gymnasiet, det är där det spelar roll. Jag har blivit fördummad av gymnasiet. I högstadiet gick jag ut med 280p. Det var ganska dåligt i min klass och jag slet som en hund to keep up men i gymnasiet där varenda jäkel hade under 200 så var jag tvungen att sänka tempot vilket också lett till sämre betyg. Nåväl, jag klarar mig finfint i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 320 poäng. Blir det inte 315, iom att du inte kan välja bort matte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Blir det inte 315, iom att du inte kan välja bort matte? Stämmer bra det. Heh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Fint! Hoppas det håller i sig i gymnasiet, det är där det spelar roll. Ja, jag hoppas så också. Jag vill verkligen inte söka till något gymnasium där alla har liknande meritvärde, utan jag vill liksom inte känna någon press. Blir det inte 315, iom att du inte kan välja bort matte? Mycket möjligt! Förra året fick jag VG i spanska istället, och då blev det ju 320. Trodde att det var samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 (redigerad) Har inte fått veta betygen, men det luktar fiasko i Kemi. Morsan kommer få en kemisk reaktion när hon får reda på det. Redigerad 21 december, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Betyg: Bild: VG Engelska: VG Hem- och konsumentkunskap: G Idrott och hälsa: G Matematik: G (Snål lärare ) Språkval (Tyska): G Musik: VG Naturorienterade ämnen: VG Samhällsorienterade ämnen: VG Slöjd: G Svenska: VG Teknik: VG Totalt: 230 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 VG i engelska, matte och musik, G i resten... jag var nåt poäng från MVG i ENG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 (redigerad) Kärnämneskurser Engelska A: MVG Estetisk Verksamhet (bild): VG Matematik A: MVG Naturkunskap A: MVG Svenska A: VG Gemensamma kurser program Biologi A: MVG Fysik A: MVG Historia A: MVG Kemi A: MVG Matematik B: MVG Matematik C: MVG Matematik D: MVG Gemensamma kurser inriktningen Programmering A: VG Matematik E: MVG Programmering B, (C++): G Skolans val Datorkunskap: VG Språkval Moderna språk, steg 1 (Spanska): MVG Individuella valkurser Körkortsteori/LK: VG Snittar för närvarande 18,57 Redigerad 21 december, 2007 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 (redigerad) Allt G och Musik/Slöjd VG och Teknik MVG (Snåla jävla skitlärare satte G på mig i Engelska när jag har haft och förtjänar ett VG jag gör allt man ska jag lämnar in allt i tid och ALLA uppgifter jag gör får jag VG eller VG- på!! ) Redigerad 21 december, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 (redigerad) Vår skola är Cp, vi får inte betygen fören den 10.e Anyways som jag tror nu iaf Matte - G Svenska - G/VG (extremt osäker) Engelska A - MVG (har f.ö tentat av kursen) Elektronik - G+ Ellära A - G Styrteknik - G Gymnastik - G Elkunskap - G Datorkunskap - IG (endast för jag var sjuk och missade ett prov) Styrtekniken/Gymnastiken/elläran/svenskan/Engelskan har jag kvar betygen i sen förra året. Resten kuggade jag i förra året Redigerad 21 december, 2007 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 315 poäng. Fint! Hoppas det håller i sig i gymnasiet, det är där det spelar roll. Precis! Och tänk på att väldigt mycket beror på vilken skola du går på. I min klass hade alla från Falkenbergsskolan högst poäng, men de är sämst nu. Ärligt, man kan verkligen se det. Vi från andra skolor har mycket lättare för oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 punemaesh poruskii ? Да, я понимаю русский, но только немного. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Да, я понимаю русский, но только немного. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 (redigerad) Да, я понимаю русский, но только немного. "Ja, jag förstår ryska, men bara lite." Typ. Redigerad 21 december, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 "Ja, jag förstår ryska, men bara lite." Typ. Rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 "Ja, jag förstår ryska, men bara lite." Typ. Rätt. Tak bjchi maldjchiki enajout russkij? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Tak bjchi maldjchiki enajout russkij? Hatel ty skazat znajout ne enajout? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Får G i alla ämnen förutom naturkunskap och Engelska. Beror på att jag har en rest i Engelska och en i naturkunskap. Har även glömt att lämna in en uppgift i idrotten så kanske har IG där. Aja, har den i skåpet och lämnar in den sedan. Förstår inte hur klarar av att få MVG i så många ämnen. Då måste man ju jobba mycket.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 (redigerad) Bild: MVG Engelska: MVG Hem- och konsumentkunskap: MVG Idrott och Hälsa: MVG Matematik: VG Spanska: MVG Musik: MVG Biologi: MVG Fysik: MVG Kemi: MVG Geografi: MVG Historia: MVG Religionskunskap: MVG Samhällskunskap: MVG Slöjd: MVG Svenska: MVG Teknik: MVG 315 poäng. Hur orkar du? Själv har jag IG i Matte b och Religion A tills vidare. Tihi Redigerad 21 december, 2007 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts