n00dles Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 (redigerad) Bild - G Engelska - G Hem- och konsumentkunskap - VG Idrott och Hälsa - VG Matematik - VG Spanska - VG Musik - VG Biologi - G Fysik - G Kemi - G Geografi - VG Historia - VG Religionskunskap - G Samhällskunskap - VG Slöjd - G Svenska - G Teknik - G /nöjd Redigerad 21 december, 2007 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 (redigerad) Vad jag vet, har inga på papper. Engelska B: MVG Svenska B: MVG Matte B: G Kultur&Idé-historia: VG Industridesign B: G Datordesign: MVG Entrépenörsskap&Företagande: G Naturkanskap A: IG Historia A: VG Redigerad 21 december, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Vi fick inte ut våra betyg denna termin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Godkännt i allt förutom i Engelska och Idrott, där blev det VG. Och så fick jag IG i bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Betyg från förra året: Naturkunskap A: VG Svenska A: VG Medieproduktion A: VG Webbdesign: MVG Engelska A: VG Matematik A: G Multimedia A: MVG Årets: Ljudmedier: G Fotografisk Bild A: VG Samhällskunskap A: G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Vi fick inte ut våra betyg denna termin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 (redigerad) VG i allt förutom franska (G) och Samhällskunskap (MVG). Edit: Det vill säga vad jag vet, vi har inte avslutat kurserna... Redigerad 21 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Vad jag vet, har inga på papper. Är kurserna avslutade? Rätt ovanligt att göra båda Svenska och Engelska B på en termin, väl? Den enda kursen jag har avslutat den här terminen är Naturkunskap A, där jag fick MVG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Har inte fått något än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 (redigerad) De jag vet: Svenska A: G Engelska A: MVG Webbdesign A: (M)VG. VG bara för att läraren är en rysk pälsmössa och ett kukhuvud. Men alla tycker att jag förtjänar ett MVG. Retorik A: VG Psykologi A: VG Naturkunskap A: IG Idrott och Hälsa A: IG. Duh. Multimedia A: VG. Ljudmedier A: G Samhällskunskap A: IG med rest. När jag lämnar in saker, G. Redigerad 21 december, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Jag har inte fått ett enda betyg än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Får inga nya förrän 2 veckor efter jullovet, eftersom denna termin tar slut först då. Så jag lever vidare på mina 4 MVG och 4 VG. Bortser man från ett äckligt Digitalteknik B-betyg så kommer det nog fortsatt vara av de två tidigare nämnda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Bild - G Engelska - G Hem- och konsumentkunskap - VG Idrott och Hälsa - VG Matematik - VG Spanska - VG Musik - VG Biologi - G Fysik - G Kemi - G Geografi - VG Historia - G Religionskunskap - G Samhällskunskap - G Slöjd - G Svenska - G Teknik - G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Är kurserna avslutade? Rätt ovanligt att göra båda Svenska och Engelska B på en termin, väl? Den enda kursen jag har avslutat den här terminen är Naturkunskap A, där jag fick MVG. Det är vad jag ligger på när jag pratade med lärarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 (redigerad) 0-5 Amerikansk politik 5 Afrikansk politik 5 EUs politiska institutioner 3 Kommunikationsprocesser och retorik 4 International relations, intermediate level 4 Tyska 3 Ryska 1 In progress: Internationell rätt, intro Jämförande politik, CLA-nivå ---- btw. Umberto har jullov!! Woohoo! :wub: Det här ska jag fira med att storstäda lägenheten! Redigerad 21 december, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Hade ändå papprena framme så varför inte? BiologiA: VG BiologiB: VG Miljöanpassad Arkitektur: MVG EngelskaA: MVG EngelskaB: MVG EngelskaC: MVG Estetisk Verksamhet: MVG FilosofiA: VG FysikA: VG FysikB: VG HistoriaA: VG Idrott: VG KemiA: VG KemiB: VG MatematikA: VG MatematikB: VG MatematikC: VG MatematikD: G MatematikE: G LjudteknikA: MVG NaturkunskapA: VG NaturkunskapB: VG PsykologiA: MVG ReligionskunskapA: VG SamhällskunskapA: VG SvenskaA: VG SvenskaB: VG Tyska: VG Projektarbete Stealthodling: MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 0-5 Amerikansk politik 5 Afrikansk politik 5 EUs politiska institutioner 3 Kommunikationsprocesser och retorik 4 International relations, intermediate level 4 Tyska 3 Ryska 1 In progress: Internationell rätt, intro Jämförande politik, CLA-nivå ---- btw. Umberto har jullov!! Woohoo! Det här ska jag fira med att storstäda lägenheten! punemaesh poruskii ? on topic: har ig i det mesta men det löser sig nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Bild: MVG (läraren har nästan inga krav alls för att få höga betyg) Biologi: MVG (från förra året) Engelska: VG (har en liten chans till MVG som slutbetyg) Fysik: MVG (förra årets) Geografi: G (är väldigt, väldigt missnöjd för det är från förra året) HK: VG (från förra året, ingen kunde få högre) Historia: VG IOD: MVG Kemi: MVG Matematik: MVG Tyska: VG Musik: G (tycker inte alls om musik) Religion: VG (inte haft detta år) Samhälls: VG (högsta möjliga, har inte haft detta år) Slöjd: MVG Svenska: VG Teknik: MVG (förra årets) var skitjobbigt att få det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Vi får inget betyg till julen, bara till våren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 (redigerad) Bild: MVG Engelska: MVG Hem- och konsumentkunskap: MVG Idrott och Hälsa: MVG Matematik: VG Spanska: MVG Musik: MVG Biologi: MVG Fysik: MVG Kemi: MVG Geografi: MVG Historia: MVG Religionskunskap: MVG Samhällskunskap: MVG Slöjd: MVG Svenska: MVG Teknik: MVG 315 poäng. Redigerad 21 december, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts