saffecool Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 tack (:!!! sicka mig dll filen som behövs om du vill få det att funka för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 (redigerad) sicka mig dll filen som behövs om du vill få det att funka för mig frågar den efter dll filerna? ok, då fixar jag dom då.. Vänta 10 min så är det fixat! Redigerad 10 juni, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 frågar den efter dll filerna? när du har laddat ner det? fatta och förstå jag är inte admin på min dator så jag kan inte installera dll filerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 (redigerad) Om ni inte redan har Dll filerna på eran dator, då kan ni ladda ner den här instalationen och instalera alla dll filerna till eran dator.. Dll filerna: http://www.freewebs.com/postalsajten/Dll%20files.zip (tryck på spara som för att ladda ner) Redigerad 10 juni, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 gärna mer komentarer om demot till tpd2, vad var bra? vad var dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 bara en liten reminder till er som inte orkar leta igenom tråden för att hitta demot.. The pain day 2 Demo (tryck på spara som för att ladda ner) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Svincoola spel WildHawk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Svincoola spel WildHawk. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 lte kort demo hitta ett nytt spel jag gjort: SpaceCombat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 kan nån ge mig alla kåder till tpd1 please... kan in te klara vakten i hotellet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 (redigerad) kan nån ge mig alla kåder till tpd1 please... kan in te klara vakten i hotellet... hmm, jag kan leta upp koderna litte senare till dig.. Om inte nån annan postar dom innan dess.. Edit: meturn är koden efter hotellet.. Redigerad 12 juni, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Vad är koden efter mother? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 (redigerad) vet ej Redigerad 15 juni, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 vilket program använder du wild-hawk jag har laddat ner Game_Maker.... fast jag vet inte hur man göra... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 vilket program använder du wild-hawk jag har laddat ner Game_Maker.... fast jag vet inte hur man göra... :'( Game Maker är ganska svårt.... Wild_Hawk har iad The Games Factory Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 men det kostar väl att skaffa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 men det kostar väl att skaffa.... ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 (redigerad) vill väcka denna tråd från dens sömn Jag har börjat på ett gta liknande spel i plattform, och blaque fick testa betan och han tyckte det var roligt, så jag tror det blir rigtigt bra. Men vänta er inte nått JÄTTE stort spel... Spelet kommer heta Grand Theft Retard.. ps: ni som vill ha denna beta kan inte få den, vill inte släppa betan än. http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/Gtr.jpg här är en bild på spelet.. Edit:okey! spelet ser inte så imponerande nu när ni ser grafiken, men det kommer nog bli rätt så häftigt spel så höll ögonen öppna! Redigerad 5 augusti, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_moddar_hjälpare Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 hur klarar man livvakten på "the pain day" han e hur svår som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_moddar_hjälpare Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 finns det nåt fusk till bomben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts