Pico Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 större Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 större håller med till femmolijonersexhunrasjutionio %! Det är värt att vänta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Då blir det så, men då kommer ni få vänta ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 (redigerad) Nu har jag också gjort ett spel! Klicka Välj Atom! Ganska simpelt men... *EDIT* NU SKA LÄNKEN FUNKA Redigerad 9 juni, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 var kan man ladda ner det där programmet thegamesfactory ? e det svårt och göra spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Nu har jag också gjort ett spel! Klicka Ganska simpelt men... länken funkar inte, du måste lägga upp länken på din sida och ge oss länken där länken till det där är, dom har gjort så på tripod bara för att man inte ska kunna länka till nån annans filer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 länken funkar inte, du måste lägga upp länken på din sida och ge oss länken där länken till det där är, dom har gjort så på tripod bara för att man inte ska kunna länka till nån annans filer.. Prova nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 var kan man ladda ner det där programmet thegamesfactory ? e det svårt och göra spel? det går bara att ladda ner demot eller köpa programet på Clickteam och programet är rätt så svårt ja, jag kan inte alla funktioner än bara för att programet är så svårt, man lär sig medans man bygger på ett spel... Eller så kan man ta sig tid att läsa guider, nått som jag inte orkar... Men jag tycker att du ska ladda ner Klik and Play och börja på, om du gillar sen att göra spel och kan klik and play ja då kan du kanske köpa the games factory.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 var kan man ladda ner det där programmet thegamesfactory ? e det svårt och göra spel? Jag gillar Game Maker bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 (redigerad) för att ladda ner ZalCiNoWa`s spel så gå in här och klicka på Atom så ska det funka att ladda ner det Edit: såg att jag gjorde fel nu, det var inte Antonetti som hade gjort spelet det var ZalCiNoWa, så det är fixat.. Redigerad 10 juni, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 för att ladda ner Antonetti spel så gå in här och klicka på Atom så ska det funka att ladda ner det ok tack men var laddar man ner det där play and click eller va nu det hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 ok tack men var laddar man ner det där play and click eller va nu det hette på Clickteam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 vaddå ZalCiNoWa spel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 vaddå ZalCiNoWa spel?? ZalCiNoWa som har gjort spelet Atom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 ZalCiNoWa som har gjort spelet Atom.. k. jag ladda ner det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 (redigerad) *HOST*TPD2 DEMO*HOST* Edit: Freewebs har nått konstigt system som gör att man inte kan länka utanför sin sida, så ta denna länK: http://www.freewebs.com/postalsajten/tpd2_Demo.zip och kopiera den upp i ditt addres fält.. Redigerad 10 juni, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 (redigerad) Det funkar inte. Det ända jag får är ett nytt fönster med den här topicen. *Edit* Det funkade när jag tog "Spara mål som". Redigerad 10 juni, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Det funkar inte. Det ända jag får är ett nytt fönster med den här topicen. hehe du var snabb att kolla och posta i denna topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Ja jag är GTA3 *snabbis* freak. Jag provade det, Ballt! Fast jobbigt att det bara va en bana. Väntar ivrigt på att fullversionen ska komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Ja jag är GTA3 *snabbis* freak. Jag provade det, Ballt! (:!!! Fast jobbigt att det bara va en bana. Väntar ivrigt på att fullversionen ska komma. tack (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts