Visa Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Wtbr* är spel teamets namn inte spelet, vi har knappt gjort nått på det.. Men vi funderar på att göra det till ett multiplayer spel... SKYNDA PÅ DÅ!!!!!.. (:!!! dettar var också topicens 100:de post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 vad ska spelet heta som Wtbr ska göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 vad ska spelet heta som Wtbr ska göra?? Inga planer på det.. Det går rätt så segt med teamet... Men jag funderar på att göra The pain day 2.. Får se om jag får tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 jag tycker att du ska göra TPD2 //Meatboll\\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 jag tycker att du ska göra TPD2 //Meatboll\\ Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 jag tycker att du ska göra TPD2 //Meatboll\\ och skillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 och skillnaden? va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 va?? nevermind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 (redigerad) nevermind very what?? Redigerad 9 juni, 2003 av meatboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Vart kan man få tag på "The games factory"? Jag har köpt Klick and Play (från samma tillverkare) för lääääänge sedan men det suger jämfört med gamefac! Någon som vet?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Vart kan man få tag på "The games factory"? Jag har köpt Klick and Play (från samma tillverkare) för lääääänge sedan men det suger jämfört med gamefac! Någon som vet?.... man kan köpa programet eller ladda ner demot på www.clickteam.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 nu har jag börjat på The Pain day 2 och det kommer att heta: The Pain Day: Lazy moterfuka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Kan du se över stavningen på texten den här gången? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Kan du se över stavningen på texten den här gången? (:!!! ja ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 nu har jag börjat på The Pain day 2 och det kommer att heta: The Pain Day: Lazy moterfuka.. och realesedatumet blir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 ja ja Ok, jag brukar iof skratta åt det ibland men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 och realesedatumet blir? hmm, jag vet inte om jag vågar lova ett realese datum, men om jag bara ska säga vad jag tror så blir det om en månad (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Ok, jag brukar iof skratta åt det ibland men ändå ja ja (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Har gjort rätt så mycket på tpd2 i dag, och ni kommer nog gilla det mer än tpd1, det liknar gta 1 mer nu.. men jag har funderat om jag ska göra det till ett stort spel, och då kan det dröja litte längre( 2 månader typ), eller om jag ska göra det mindre och då blir jag nog klar denna vecka med det, vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts