Wild_hawk Skrivet 26 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 (redigerad) nu har jag gjort ett demo till delta smile! Delta smile Demo ge gärna en komentar.. Redigerad 26 april, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 ingen som kan ge en liten komentar om demot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 ingen som kan ge en liten komentar om demot? Bra.......... Inget mer att säga...... LITE kort bara! *vill ha riktiga* :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 det kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 det kommer JAG LÄNGTAR! Skicka PM när det kommer.....? plz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 JAG LÄNGTAR! Skicka PM när det kommer.....? plz? jag lägger ut spelet här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Demot var skit ballt fast lite enformigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 nu är delta smile klarT! säg om det är nåt fel i det som jag borde ändra!Delta smile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Du e ju grym!!!!! Okej, jag har inte kommit så lågnt med tgf än, och gör fortfarande tråkiga platformspel, men i alla fall... HUR gör man så att hela spelet börjar om om liven tar slut??? SNÄLLA HJÄLP :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 nu är delta smile klarT! säg om det är nåt fel i det som jag borde ändra!Delta smile CNC.dll eller nåt fattas vart kan jag ladda ner den? Föresten så är det ju bra om man kan få igång spelet från start-menyn....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 (redigerad) CNC.dll eller nåt fattas vart kan jag ladda ner den? Föresten så är det ju bra om man kan få igång spelet från start-menyn....... mm jag vet jag ska fixa det sen.. Redigerad 3 maj, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 jag håller på att ladda ner en instalerare med alla dll filerna.. Så kan ni lira det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 jag håller på att ladda ner en instalerare med alla dll filerna.. Så kan ni lira det.. Install maker äger............ Förresten kan du inte göra så att man kan starta Delta Smile från start-menyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 (redigerad) ni kan hitta spelet på sidan här nere, i den så finns en installerare som ger er dll filerna. Delta smile bild på spelet: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/Delta_smile.JPG det är hoggert som har laddat upp bilden, så tack så mycket hoggert! Redigerad 3 maj, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 ge gjärna en komentar tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 SKIT COOLT!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Nån som gjort nåt spel på sistone??? Mina suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Men när kommer WTBR* uuuut? Vill ha de!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 ge gjärna en komentar tack! Delta Smilies får en tvåa... 2/10 de sög.. när man fick 1 skott på sig dog man ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Men när kommer WTBR* uuuut? Vill ha de!! Wtbr* är spel teamets namn inte spelet, vi har knappt gjort nått på det.. Men vi funderar på att göra det till ett multiplayer spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts