vigge Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 här är en länk till ett spel som jag gjorde typ för 2,5 år sen: Pick Direction Fult namn, men jag kom inte på något annat då :/ till Wild Hawk: Har precis laddat hem tpd och ska testa det nu, men nu i fortsättningen tycker jag att du inte ska kompilera spelen i setup-form, tgf's setuper är bara jobbiga och dåliga, och när det ändå inte behövs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Jag har klarat TPD nu..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 nu har jag gjort ett demo till ett spel, säg vad ni tycker... SMILE GAME till vigge89: vissa saknar en dll fil och om man sparar med instalerare så funkar spelet även för dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 nu har jag gjort ett demo till ett spel, säg vad ni tycker... SMILE GAME till vigge89: vissa saknar en dll fil och om man sparar med instalerare så funkar spelet även för dom grymt!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 grymt!!!!!!!!!!! W0RD!!!! Håller med till 100%!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 nu har jag gjort ett demo till ett spel, säg vad ni tycker... SMILE GAME till vigge89: vissa saknar en dll fil och om man sparar med instalerare så funkar spelet även för dom cnsc32.dll behöver du då bara lägga till i zippen. den installeras automatiskt när man startar spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 W0RD!!!! Håller med till 100%!!!!!!! helt ok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 jag tyckte att det var litte litte på det där demot så jag laddade upp en större version här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 jag har gjort klart det nu, men endå problemet är att den är 8,17 MB stor, och jag hittar inget webbhotel som man får ladda upp så mycket på.. Och det går inte heller att göra en split up på spelet... Så, är det nån som har en lösning på detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 jag har gjort klart det nu, men endå problemet är att den är 8,17 MB stor, och jag hittar inget webbhotel som man får ladda upp så mycket på.. Och det går inte heller att göra en split up på spelet... Så, är det nån som har en lösning på detta? skicka till mig på MSN så fixxar ja de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 skicka till mig på MSN så fixxar ja de ja ska lägga upp den på min server, men vi får inte över spelet till min dator! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 (redigerad) The Smile game klicka på the smile game i listan där Redigerad 16 april, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 The Smile game klicka på the smile game i listan där var det inte 8.17mb stort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 var det inte 8.17mb stort? jag tog bort låten som tog upp all plats i det, och tog en liten bit av den och loopade den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 jag tog bort låten som tog upp all plats i det, och tog en liten bit av den och loopade den.. ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 (redigerad) Fan vad grymt! Redigerad 16 april, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Då har man varvat Smile Game. Grymt beat också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 nåra har varit nyfikna på Delta smile så här får ni en bild på det.. http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload2/1delta_smile.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 jag tog bort låten som tog upp all plats i det, och tog en liten bit av den och loopade den.. Skitcoolt Men det var på tok för kort, gör längre nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts