Weener Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Den där vakten är så jävla i helvetes svår. Den vid hotellet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Den där vakten är så jävla i helvetes svår. Den vid hotellet. Jag håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Jag hade d feler förut stäng av norton eller nån annan brandvägg så funkar det ok... tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 men buuhuuu!! Fortsätt med WTBR*!!!!! SNÄÄÄÄLLLAAA!!! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 nån som har klarat ut spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 vad är koden till banan alldeles efter båt racet är trött på att den hela tiden ska hoppa till menyn annars är det ett j*vligt kul spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 vad är koden till banan alldeles efter båt racet är trött på att den hela tiden ska hoppa till menyn annars är det ett j*vligt kul spel Billy5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 (redigerad) HUR KLARAR MAN VAKTEN??! det bästa resultat jag har fått än så länge är 0 liv - 11 liv *eDiT* 0- 7 *eDiT* 0- 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *eDiT* Klart Redigerad 11 april, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PAPPAPIA Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 någon som vill ha alla koder till the pain day? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 (redigerad) det låter tråkigt men om man inte klarar ett svårt uppdrag kan det vara kul Edit: jag vill ha koden efter spök hotellet Redigerad 12 april, 2003 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 jag har klarat ut spelet dåligt slut länktar efter 2:an när kommer den ut? kul spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PAPPAPIA Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 (redigerad) jag har klarat ut spelet dåligt slut håller med till 1000000% länktar efter 2:an håller med till 1000000% när kommer den ut? kul spel håller med till 1000000% så där Redigerad 12 april, 2003 av PAPPAPIA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 12 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 jag har klarat ut spelet dåligt slut länktar efter 2:an när kommer den ut? kul spel jag vet inte om jag ska göra tvåan, kanske.. Har så många andra spel på g.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Ja klarar inte vakten vid hotellet!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Inte jag heller.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Ja klarar inte vakten vid hotellet!!!! Inte jag heller..... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 (redigerad) Inte jag heller..... :'( Ett tips: när det börjar så hoppa så att du undviker dom 2 första skotten..... sen kommer han från vänster så var redo på han... när han kommer så spring mot han och skjut hela tiden! försök att undvika att bli skjuten....(vad annars?) Redigerad 12 april, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 vilket program använde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 vilket program använde du? The Games factory Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 jag hade games factory men jag var tvungen att formatera om datorn så det försvann :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts