Defcon Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 YAY äntligen har det kommit den förra länken funkade inte men den nya gör det woohooo fan va ballt spelet e alla på forumet borde ladda ner det sen kan man diskutera det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Det va grymt men jag kunde bara åka båt en gång fö när jag försökte igen sen så hoppa den ut till menyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 på the pain day, asså vad ska hända efter man ser vart hawks gäng hus är på kartan det händer inget. vad ska man göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 hmm.. ska testa de där spelet! Om de é bra kan jag hosta de åt dig... Ja tycker ni ska fortsätta på WTBR*!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Undrar, innan första uppdraget, uppdraget efter introt, vad gör man då??? Asså, vilken tangent trycker man på för att komma vidare??? JAg har spenderat minst en kvart på att trycka på varenda j*vla tangent på tabgentbordet utan att kómma nånstans!!! Svinbra spel föresten! Insperation från gta??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Det funkar inte att ducka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 gå in här!! för att ladda ner tpd.. nu ska det funka Laddar nu Förresten så funkar det att ladda från din sida på tripod nu! Bara att stänga av Norton.... :"> .... att jag var så dum och inte tänkte på det förut..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Det funkar inte att ducka. det går inte att ducka med pistolen, men med dom andra vapna så går det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Det va grymt men jag kunde bara åka båt en gång fö när jag försökte igen sen så hoppa den ut till menyn Samma för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 (redigerad) Samma för mig skriv in koden då: forgot, så kan ni göra om den.. Redigerad 10 april, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 på the pain day, asså vad ska hända efter man ser vart hawks gäng hus är på kartan det händer inget. vad ska man göra jag har fortfarande inte fått svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 jag har fortfarande inte fått svar mennar du på kartan? klicka på gänghuset med musen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Man måste trycka exakt på H:et. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Man måste trycka exakt på H:et. det är en liten miss av mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 jag kan inte ladda ner den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 jag kan inte ladda ner den.. På denna addres? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 På denna addres? nix....här är en bild...och efter ca 5s så skickas jag vidare till din hemsida.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 nix....här är en bild...och efter ca 5s så skickas jag vidare till din hemsida.... konstigt.. Mycket konstigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 konstigt.. Mycket konstigt.. Jag hade d feler förut stäng av norton eller nån annan brandvägg så funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 (redigerad) skriv in koden då: forgot, så kan ni göra om den.. Har gjort det men jag kommer till menyn iallafall *EDIT* Nu ser jag man kan åka båt en gång sen måste man starta om för att kunna göra det igen.... *EDIT* Redigerad 11 april, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts