Wild_hawk Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Eftersom att så nåra klagar på att jag gör för många topicar om spel som jag har gjort.. Så skapar jag en topic som bara handlar om spel som man har gjort eller undrar om nått som har med detta ämne att göra med.. så då börjar jag med denna topic: snart så får ni testa ett roll-spel som jag har gjort i tgf, där man får fatta egna beslut vad man ska göra.. hoppas att ni gillar det dett kommer snart.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 *väntar hoppfullt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 jag hittade ett internet spel som heter Seek and dreed spelet är ass grymt testa det!! här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 nån som vill lira med mig på seek and dreed nu eller senare? det är ett roligt spel! jag och Big bear spelade det i går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 nån som vill lira med mig på seek and dreed nu eller senare? det är ett roligt spel! jag och Big bear spelade det i går är det ett endast online spel? bara undrar...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 är det ett endast online spel? bara undrar...... jupp bara ett online spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 vi kan köra snart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Nu är THE PAIN DAY KLART! och ni kan nu ladda ned det här... det blev inte så bra som jag hoppades på, men det blev okey... Men Tpd 2 kommer att bli mycket bättre.. får vi hoppas och ett meddelande till arvid: ditt gäng blev inte med så mycket i spelet, tyvärr, men ditt gäng kommer till nästa tpd spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Nu är THE PAIN DAY KLART! och ni kan nu ladda ned det här... det blev inte så bra som jag hoppades på, men det blev okey... Men Tpd 2 kommer att bli mycket bättre.. får vi hoppas och ett meddelande till arvid: ditt gäng blev inte med så mycket i spelet, tyvärr, men ditt gäng kommer till nästa tpd spel Jag vill hellst att du inte använder mitt gäng i dina spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Jag vill hellst att du inte använder mitt gäng i dina spel... varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 varför inte? Det är jag som kommit på gänget och jag använder det i min kommande GTA-mod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Buhu :'( Geocities e dumma å säger att det inte är aviabelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 (redigerad) oh! det var för att jag länkade från en annan sida.. edit: ta bort: http:// från länken så funkar det Redigerad 8 april, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 ge gärna en komentar om spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Det går inte att öppna ZIP-filen, det händer ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Det går inte att öppna ZIP-filen, det händer ingenting konstigt, ska kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 geocities är konstiga: Access to this site will be restored within an hour. Please try again later. http://www.geocities.com/secretosite/tpd.zip dom bara krånglar hela tiden.. jag ska nog ladda upp den på tripod istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Jag har laddat ner den men den går inte att öppna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Jag har laddat ner den men den går inte att öppna konstigt.. jag testar att ladda upp den på tripod istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 gå in här!! för att ladda ner tpd.. nu ska det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts