kire21 Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 http://twix1.diinoweb.com/files/kire21/logo_avi.jpg Förkortningar : ps2 - PlayStation 2 ar max - Action Replay Max Grejer du behöver : PlayStation 2 Action Replay Max Usb Minne 1. Installera Max Media Creator på din dator som föjer med när du köper/köpt ar max. 2. Välj en film du vill ha. Och klicka på add file. 3. Välj din film och klicka på convert under status. 4. Ta allt på high. Och klicka på convert. 5. Nu är du klar med programet. 6. Stoppa in ditt usb minne i datorn. 7. Nu lägger du över filmen du konverterat till usb minnet. 8. Stoppa in usb minnet i ditt ps2. Och starta ar max. 9. Sen i menyn väljer du Media Player. 10. Och nu är det bara att starta din favorit film. God Jul ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Coolt, Men hur har du tänkt att man ska få hem filmen till datorn då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Coolt, Men hur har du tänkt att man ska få hem filmen till datorn då?? Ladda hem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Men det får man inte göra... Jag har aldrig gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeM57 Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Men det får man inte göra... Jag har aldrig gjort det ^_^ Det har jag..... lagligt så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 20 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Det kan vara en film som du spelat in med din kamera t.e.x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts