skribb Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Verkar som att de flesta här är indiebumpare. Nåja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Jag lyssnar inte så mycket på ny musik, men jag har i alla fall en bra skiva på min lista: #1. Clawfinger - Life will kill you Härligt band, härlig musik, ny platta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Min lista på sida ett är nu en komplett 10-lista. Editerad till perfektion alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 (redigerad) #1 http://www.thepigeondetectives.com/mp3/waitforme.jpg Hit-parad rakt igenom! #2 Alex Turner och grabbarna håller inte igen. #3 Skönt, lyckat, bra sidoprojekt. #4 Gladpop när den är som bäst. #5 Ingen blev besviken. Redigerad 24 december, 2007 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts