GTAmanen Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 jag behöver hjälp men uppdraget bodyharvest snälla hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 jag behöver hjälp men uppdraget bodyharvest snälla hjälp Exakt vad är det du behöver hjälp med? Här finns i alla fall en film som visar en kille klara spelet genom att avfyra endast två skott med pistol. http://www.youtube.com/watch?v=VIvczivHAVk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Bra att du ens beskriver ditt problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 (redigerad) Undrar om Bodyharvest är ett efternamn, eftersom Clara är ett förnamn... Fy satan vad jag känner mig dryg idag - borde hålla mig ifrån forumet! Redigerad 19 december, 2007 av Lofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts