samool Skrivet 24 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 Vad har du för dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 Ja...eller hur...vad har du för dator hultenius? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 Min dator? Här har ni den: AMD T-Bird 1.4mhz 256 mb DRAM GeForce 2 GTS 32mb 20gb 5400 varv/min (dålig, köper en ny snart) 19" skärm Logitech iFeel 56k modem Windows XP nVIDIA drivrutiner 3D analyzer GTA3 1.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 BARA 20 GB!?!?!?!?!? asså jag har ju det där problemet jag skrev om och jag vet att jag har 8 GB extra om jag installerar om XP men just nu har jag 23,7 GB kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 Min dator? Här har ni den: AMD T-Bird 1.4mhz 256 mb DRAM GeForce 2 GTS 32mb 20gb 5400 varv/min (dålig, köper en ny snart) 19" skärm Logitech iFeel 56k modem Windows XP nVIDIA drivrutiner 3D analyzer GTA3 1.1 Finns det flera versioner av GTA3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 Finns det flera versioner av GTA3? man kan uppdatera till ver. 1.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 24 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 Min dator? Här har ni den: AMD T-Bird 1.4mhz 256 mb DRAM GeForce 2 GTS 32mb 20gb 5400 varv/min (dålig, köper en ny snart) 19" skärm Logitech iFeel 56k modem Windows XP nVIDIA drivrutiner 3D analyzer GTA3 1.1 så du har inte bredband, e det inte jobbit med gtasajten då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 så du har inte bredband, e det inte jobbit med gtasajten då Nej, all kodning och uppbyggnaden av GTAsajten gör jag offline. Jag har nämligen ett eget litet virtuellt GTAsajten på min dator där jag testar alla nya saker Det jobbigaste är att leta nyheter men jag är rätt van nu och vet vart jag ska leta. Men det behövs ändå ca 15 min / uppkoppling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 Hur uppgraderar man till version 1.1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 Ladda ner och installera patchen från denna sida: http://www.gtasajten.com/gta3/d_patch.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 25 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 Nej, all kodning och uppbyggnaden av GTAsajten gör jag offline. Jag har nämligen ett eget litet virtuellt GTAsajten på min dator där jag testar alla nya saker Det jobbigaste är att leta nyheter men jag är rätt van nu och vet vart jag ska leta. Men det behövs ändå ca 15 min / uppkoppling. Jag märker det, för jag tror du inte har en enda fil som ligger på GTAsajtens server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 Jag märker det, för jag tror du inte har en enda fil som ligger på GTAsajtens server Tyvärr så har vi "bara" 75mb utrymme på GTAsajtens server och 4gb trafik/månad, annars skulle jag ha laddat upp fler filer istället för att länka till dem. Just nu så är vi otroligt nog redan uppe i 60mb trots att vi inte har så många tunga filer... men då vet jag att Ikonboard (som finns kvar) tar upp nästan 10mb... Men det värsta är, som jag skrev, att vi "bara" får ha 4gb trafik/månad och vi har varit uppe och nosat på gränsen flera gånger i rad nu (undantag Juli) och det ser bara ut att bli värre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 Tyvärr så har vi "bara" 75mb utrymme på GTAsajtens server och 4gb trafik/månad, annars skulle jag ha laddat upp fler filer istället för att länka till dem. Just nu så är vi otroligt nog redan uppe i 60mb trots att vi inte har så många tunga filer... men då vet jag att Ikonboard (som finns kvar) tar upp nästan 10mb... Men det värsta är, som jag skrev, att vi "bara" får ha 4gb trafik/månad och vi har varit uppe och nosat på gränsen flera gånger i rad nu (undantag Juli) och det ser bara ut att bli värre... aj då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 26 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2002 aaa, det låter inte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2002 Om någon laddar ner en fil på t.e.x 3 mb räknas det som 3 mb trafik eller hur fungerar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2002 Om någon laddar ner en fil på t.e.x 3 mb räknas det som 3 mb trafik eller hur fungerar det? Ja exakt. Konstigt nog så har vi dock inte större filer än ca 300 kb... Men snart är det ny månad och räknaren blir nollställd. Med den tredje och sista uppdateringen kommer de sidorna som inte har blivit uppdaterade än att bli mellan 25-50% mindre och då sparar vi lite trafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Kan man använda html i sina posts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 29 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 (redigerad) Nej (Främst en säkerhets risk) (Självklart går det men ingen aktiverar det, i vanliga fall) BOT Redigerad 22 juni, 2006 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 [O][T],Aug 29 2002, 13:04]Nej (Främst en säkerhets risk) (Självklart går det men ingen aktiverar det, i vanliga fall) Ehum, bra att du sa det... HTML var tydligen aktiverat i alla forumen. Jag vet mycket väl vad följderna kan bli men konstigt nog så var det aktiverat ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 2 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 vad kan följderna bli? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts