trim Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 (redigerad) ja som sakt... ja har en bild men ser den bara i min egen profil inte ute på sidan ser ni min bild eller vad? Redigerad 19 december, 2007 av trim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 ja som sakt... ja har en bild men ser den bara i min egen profil inte ute på sidan ser ni min bild eller vad? Nopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 (redigerad) ja som sakt... ja har en bild men ser den bara i min egen profil inte ute på sidan ser ni min bild eller vad? Profilbilden är inte densamma som din avatar. My Controls -> Edit Avatar Settings. Redigerad 19 december, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts