VaXXoR Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Tycker det är dåligt, dom har haft jävligt mycket tid på sig. Skulle skratta så mycket om dom gjorde en liknande video igen och sa att dom lagt ner spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Tycker det är dåligt, dom har haft jävligt mycket tid på sig. Skulle skratta så mycket om dom gjorde en liknande video igen och sa att dom lagt ner spelet. True true tror spelet kommer aldrig nå ljuset kan nästan slå vad om att de lägger ner spelet helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Tycker det är dåligt, dom har haft jävligt mycket tid på sig. Skulle skratta så mycket om dom gjorde en liknande video igen och sa att dom lagt ner spelet. True true tror spelet kommer aldrig nå ljuset kan nästan slå vad om att de lägger ner spelet helt. Finns inte en chans i värden att de lägger ner spelet nu, det är ju nästan klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 True true tror spelet kommer aldrig nå ljuset kan nästan slå vad om att de lägger ner spelet helt. Men snälla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Finns inte en chans i värden att de lägger ner spelet nu, det är ju nästan klart. Nej nej, det tror jag inte. Men hade vart lite kul att se folks reaktioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 True true tror spelet kommer aldrig nå ljuset kan nästan slå vad om att de lägger ner spelet helt. Gör Gearbox det så blir det en mob mot dom, det kan jag garantera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 – Vi är inte perfekta när det kommer till att förutse oförutsägbara händelser, men vi är perfekta när det kommer till att vara våra mål trogna och att jobba obevekligt mot dessa. Vi drivs av att fansen är lika uppspelta inför att spelet äntligen kommer att släppas som vi är. Det fortsatta stödet från våra fans gör mirakel för vår moral och det skapar kvalitet och prestanda. Det är för fansens skull som jag är säker på att den här lilla förändringen i schemat är rätt sak att göra, säger Pitchford. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 2 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2011 ja, hörni... imorgon släpps demot för alla first access club medlemmar någon som är taggad då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2011 ja, hörni... imorgon släpps demot för alla first access club medlemmar någon som är taggad då? Lite ledsen att jag inte hinner testa det imorgon, men på lördag är det dags att smiska stjärt och tugga tuggummi. Skönt att man blev First Access member för att man införskaffade Borderlands via Steam! Hoppas verkligen Gerabox lyckas lika bra med DNF som de lyckades med Borderlands! Humorn kommer de iaf lätt fixa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2011 ja, hörni... imorgon släpps demot för alla first access club medlemmar någon som är taggad då? Hur aktiverar man sitt FAC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2011 Hur aktiverar man sitt FAC? http://www.dukenukemforever.com/access/ gå in där och skriv in din nyckel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2011 Äh, tog mig tid att spela demot ändå! Det var roligt! Inte superkul, men kul. Tycker ändå lite att känslan med vissa vapen inte är densamma, men det får man ändå förvänta sig. Överlag var det ändå bra. 4/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2011 Jag har en stor känsla av att de bara tog PAX-demot och släppte det. Tror inte det representerar kvalitén i det färdiga spelet, för dem som tyckte att det inte var så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2011 Det är PAX-demot. Känner igen banan, beskrivningarna och det jag sett på video från när folk spelade demot. Kul ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2011 Någon som har spelat spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2011 Någon som har spelat spelet? Jag har kört en del. Det är inte vackert. Det är inte bra mekaniskt. Men det är roligt att höra Duke prata nya lines. .. Det är väl ungefär den enda bra delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2011 Jag har kört en del. Det är inte vackert. Det är inte bra mekaniskt. Men det är roligt att höra Duke prata nya lines. .. Det är väl ungefär den enda bra delen. Låter SKITBRA! Jag MÅSTE köpa det imorgon!!! (w00t) (w00t) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2011 Låter SKITBRA! Jag MÅSTE köpa det imorgon!!! (w00t) (w00t) Alltså, det är väl klart man gillar det för det är Duke. Men om man tittar på det objektivt utan att ta in faktumet att det är Duke så är det rätt kasst. Men, always bet on Duke~ 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts