Colan K Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 (redigerad) Kungen är tillbaka för sparka alien röv! 10 år i produkition, dags för en teaser! 3D realms Loading skrev det ska komma 19:00 svensk tid. Come get some! Redigerad 19 december, 2007 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Haha, jag kommer ihåg när Duke Nukem Forever skulle bli år 2001s bästa spel. Latare utvecklare får man leta efter. Tyvärr kan jag inte se bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Haha, jag kommer ihåg när Duke Nukem Forever skulle bli år 2001s bästa spel. Latare utvecklare får man leta efter. Tyvärr kan jag inte se bilden Även tidigare än så. Duke Nukem Forever är det mest försenade skit någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Ser göll ut. Kollade lite på Wikipedia och hittade det här längst ner. Tyckte det var lite roligt... On March 21, 2006, 3D Realms CEO Scott Miller stated that when Forever is finished, 3D Realms will begin work on a sequel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 On March 21, 2006, 3D Realms CEO Scott Miller stated that when Forever is finished, 3D Realms will begin work on a sequel. Helt rätt! Ska fixa lite mer information, var tvungen att dra till "jobbet". Loading skrev det ska komma 19:00 svensk tid. Och så sa dom det skulle komma mera saker också... 3drealms alltså. Jag har mina förhoppningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Duke Nukem Forever är det mest försenade skit någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Den finns ute!! Kolla här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Känns inte som de kommit speciellt långt.. Dock väcker det fina minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Den finns ute!! Kolla här! *snyft* Längtar sååå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Kom ihåg, det här spelet kommer bli som bäst om det är sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 The Duke is dead. Long live the Duke. Duke Nukem Forever är nu officiellt nedlagt och 3D Realms har nu gått i graven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 The Duke is dead. Long live the Duke. Duke Nukem Forever är nu officiellt nedlagt och 3D Realms har nu gått i graven. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 The Duke is dead. Long live the Duke. Duke Nukem Forever är nu officiellt nedlagt och 3D Realms har nu gått i graven. Det är nog lika bra det.. Tror inte spelet skulle bli nåt att ha endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 (redigerad) jag är inte förvånad Redigerad 7 maj, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 förvänta dig ett "vi måste finputsa det lite till så det blir "lite" försenat" det heter ju duke nukem forever för en anledning Men.. alltså, det läggs ner. Kanske för gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Men.. alltså, det läggs ner. Kanske för gott. ja.. jag såg det senare.. lat som jag är så kollade jag typ bara dom två första.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Det var nog för allas bästa. Nu slipper man få sina minnen från Duke 3D soilade av en dålig uppföljare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Jag skulle gärna vilja prova betan som några journalist provade häromåret, de sa att betan var rätt bra. Något som är rätt kul är att någon har betalat lön till killarna som utvecklat Duke Nukem, tänk hur mycket pengar de har slösat bort på Duke Nukem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts