Joe Dirt Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Vote: Mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Vote: MAFIA! Hur kan man ens tycka något annat?! Men jag måste ändå fråga: vad är skillnaden mellan PS2-versionen och Dator-versionen? För att döma av er andra så är PS2-versionen allt annat än bra (på Mafia alltså...)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Vote:Mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 (redigerad) Vote: MAFIA! Hur kan man ens tycka något annat?! Men jag måste ändå fråga: vad är skillnaden mellan PS2-versionen och Dator-versionen? För att döma av er andra så är PS2-versionen allt annat än bra (på Mafia alltså...)? PS2 versionen var avskalad, finns säkert någon tråd om detta i Mafia-subforumet. -- "Någon tråd" Redigerad 20 december, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 MAFIA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Av dessa har jag bara spelat Mafia, har väldigt svårt att se hur Gudfadern kan vara bättre. Mafia kommer garanterat inte göra dig besviken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Vote: MAFIA! Hur kan man ens tycka något annat?! Men jag måste ändå fråga: vad är skillnaden mellan PS2-versionen och Dator-versionen? För att döma av er andra så är PS2-versionen allt annat än bra (på Mafia alltså...)? Köpte Mafia i Torsdags till PC. Har det till PS2 också. PS2 versionen är som sagt avskalad enormt. Det är som att köra en parodi av Mafia av Electronic Arts. Antar att jag gjorde rätt som köpte Mafia till PC istället för Gudfadern till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Gudfadern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Skämtar du? Mafia ffs. Ett av tidernas bästa spel imo. Second that ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Det verkar som Mafia bara blir bättre och bättre ju längre tiden går från att det var någon som spelade skiten. Tyckter inte själv att Mafia är någon hit. Gudfaderns spelade jag ett tag, gillade känslan. Fast jag blev apsur när jag inte klarade en sak och slutade spela. Vote: Gudfadern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Det verkar som Mafia bara blir bättre och bättre ju längre tiden går från att det var någon som spelade skiten. Grumf. Jag spelade faktiskt, för första gången i mänsklighetens historia, igenom Mafia under mellandagarana. Ett underbart spel, lätt bättre än GTAIII. Skön stämning genom hela spelet. Musiken var på topp, uppdragen var spännande och roliga. Skulle kunna lovorda det ännu mer, men det orkar jag inte. Eller förresten, hade kunnat tänka mig hur (ännu mer) fantastiskt spelet måste ha kännts när det var nytt. Räkna över en röst från 'Har aldrig spelat något av dessa spel!' till Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Grumf. Jag spelade faktiskt, för första gången i mänsklighetens historia, igenom Mafia under mellandagarana. Ett underbart spel, lätt bättre än GTAIII. Skön stämning genom hela spelet. Musiken var på topp, uppdragen var spännande och roliga. Skulle kunna lovorda det ännu mer, men det orkar jag inte. Eller förresten, hade kunnat tänka mig hur (ännu mer) fantastiskt spelet måste ha kännts när det var nytt. Räkna över en röst från 'Har aldrig spelat något av dessa spel!' till Mafia. Spelade också spelet och klarade det igår. Hade som sagt varit en dröm att hafrer det länger sen, men spelet var jävligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Mafia! Gudfadern har inte en chans. Inte efter att man såg hur otroligt dåliga bilarna är osv. Man kan inte se in i dem, inte skjusa sönder rutorna, ingan vidare förstörelsemotor. Mafia har känslan, förstörelsemotorn, STORYN, friheten, 30tals-stilen! Nästan allt det saknar gudfadern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Mafia FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts