IngvarH Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 jag brukar spela detta spelet för det är najs roligaste jag tycker är att spela superheromods fast jag har lite svårt med commands och ect så jag har min far och hjälper mig med det jag har haft lite svårt med englska säger dom i min förskolklass men som sagt vad tycker ni om detta spel om ni ha nårra synpunkter posta dom gärna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 (redigerad) Yeheeeey! Report-time! Men unicorn... duh -> http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=4870 Redigerad 17 december, 2007 av Sniper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 (redigerad) Jag tycker vi ska gå till den klistrade cs topicen. Redigerad 17 december, 2007 av mR.unicoRn^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 WTF han är 7åring så han får väl inte lämna ut information? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Han är inte sju år, han är ett uppenbart troll. Han behöver inte vägledning, han behöver en ban. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 I lol'd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 WTF han är 7åring så han får väl inte lämna ut information? Är du seriös? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 2 options. Fram med din riktiga identitet (Teoman/Random "JAG VILL KOMMA TILLBAKA" hora) eller så bannar jag dig för du är under åldersgränsen på forumet. PM går utmärkt. Oh, and LÅST FÖR HELVETE! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts