svamp i skogen Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 (redigerad) när va det big crash egentligen? när allt raderades under en tid. jag har några till frågor, 1. kan man se bilderna någon skickar? det blir ju bara ett kryss. 2. hur gör man för att få en citat i sin singatur. en sån där där det står medlemmens namn och länk till tråden? Redigerad 17 december, 2007 av svamp i skogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 (redigerad) när va det big crash egentligen? när allt raderades under en tid. jag har några till frågor, 1. kan man se bilderna någon skickar? det blir ju bara ett kryss. 2. hur gör man för att få en citat i sin singatur. en sån där där det står medlemmens namn och länk till tråden? 1) Big Crash var i slutet av 2005/början av 2006. Vet inte när det började men sidorna (GTAsajten, GTAsajtens Forum och GTAmods) var iaf uppe igen 6 januari 2006. Några dagar har jag för mig att det varade. All data från 28 november till 28 december raderades. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36250 2) Fattar jag inte 3) Du klickar på "reply" där inlägget finns, kopierar allt och klistrar in i fältet där du ändrar din signatur. Redigerad 17 december, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svamp i skogen Skrivet 17 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 3) Du klickar på "reply" där inlägget finns, kopierar allt och klistrar in i fältet där du ändrar din signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 [quote name='svamp i skogen' date='Dec 17 2007, 19:00' post='958965'] hai [/quote] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 3) Du klickar på "reply" där inlägget finns, kopierar allt och klistrar in i fältet där du ändrar din signatur. det funkar inte, då står det bara ordet, men jag menar att det blir en liten kvot ruta längst ner med medlemmens namn och en liten pil till topicen. och texten såklart Ja? Det fungerar visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts