Jump to content

jag vet vad ni kommer säga!!

antetheman
 Share

Recommended Posts

jag vet att det är fel forum men dom flesta som har vc har också gta3,sorry men det här handlar om gta3 jag lovar att det inte händer igen

hur ska man göra för att hinna på updraget från asuka eller vad hon där man ska köra på stånd där det står colombianer har någon har någon här nånbra taktik eller . svara snarast det är så jävla segt att spela gta när man inte kommer förbi ett visst uppdrag

hjälp mig :'( :'( :'( :'( :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag vet att det är fel forum men dom flesta som har vc har också gta3,sorry men det här handlar om gta3 jag lovar att det inte händer igen

hur ska man göra för att hinna på updraget från asuka eller vad hon där man ska köra på stånd där det står colombianer har någon har någon här nånbra taktik eller . svara snarast det är så jävla segt att spela gta när man inte kommer förbi ett visst uppdrag

hjälp mig :'( :'( :'( :'( :'(

VARFÖR?! skriver du inte i rätt forum? -_- Du skriver juu tillochmed själv att du vet att detta är fel forum så varför skriver du inte det i rätt forum som är GTA3-forumet..... Jag säger det igen: Dessa nya medlemmar....... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor