antetheman Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 jag vet att det är fel forum men dom flesta som har vc har också gta3,sorry men det här handlar om gta3 jag lovar att det inte händer igen hur ska man göra för att hinna på updraget från asuka eller vad hon där man ska köra på stånd där det står colombianer har någon har någon här nånbra taktik eller . svara snarast det är så jävla segt att spela gta när man inte kommer förbi ett visst uppdrag hjälp mig :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 leta upp alla stånd först sen börja ramma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 jag vet att det är fel forum men dom flesta som har vc har också gta3,sorry men det här handlar om gta3 jag lovar att det inte händer igen hur ska man göra för att hinna på updraget från asuka eller vad hon där man ska köra på stånd där det står colombianer har någon har någon här nånbra taktik eller . svara snarast det är så jävla segt att spela gta när man inte kommer förbi ett visst uppdrag hjälp mig :'( :'( :'( :'( :'( VARFÖR?! skriver du inte i rätt forum? Du skriver juu tillochmed själv att du vet att detta är fel forum så varför skriver du inte det i rätt forum som är GTA3-forumet..... Jag säger det igen: Dessa nya medlemmar....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 24 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 därför att det är många mer i detta forumet som kan svara ,hehehe!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Det är exakt lika många som kan svara i GTA3 forumet som i detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Det är exakt lika många som kan svara i GTA3 forumet som i detta om inte mer risken är ju större att folk i gta3 forumet har gta3 än att folk i vc forumet <--- riktat till antetheman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts