Plaisir Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Bara jag som har fått ny design igen? Näe många.. Dock inte jag än. Synd eftersom att den gamla börjat fucka upp sig nu när den nya introducerats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Jag har fått ny design. Live Feeden (News Feed - Recent) är dock helt trasig. Jag får gamla och nya meddelanden blandade och samma sak finns inte ens alltid med i nya News Feed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Tycker faktiskt det nya är helskönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Tycker faktiskt det nya är helskönt! Samma här, i alla fall så kommer det vara det när de fixat feeden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Jag verkar ha dragit nitlotten - jag har varken ny design eller fungerande news feed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Jag verkar ha dragit nitlotten - jag har varken ny design eller fungerande news feed. Som sagt.. Jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Bara jag som missat något? Vad snackar ni om för nytt och gammalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Har ännu inte förstått det roliga med att folk jag går i samma som fast jag inte umgås med på något sätt lägger till mig som vän. Fyfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Bara jag som har fått ny design igen? Jag fick det nyligen också. Mycket bättre denna gång, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 (redigerad) Bara jag som missat något? Vad snackar ni om för nytt och gammalt? Fick det precis, såhär ser startsidan ut efter uppdateringen: http://pici.se/thumbs/t_msuyPPQom.gif Tummen upp, om ni frågar mig! Redigerad 5 februari, 2010 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Varför är inte mitt uppdaterat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Varför är inte mitt uppdaterat? Verkar som att uppdateringen kommer i vågor. I morse hade jag inte hört så mycket om den, det var någon enstaka vän på Facebook som skrev något om den. Runt lunch lite fler, och först nu fick jag min uppdatering. Håll ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 (redigerad) Facebok-fri vecka nästa vecka. Otroligt svårt, och otroligt skönt på samma gång. Redigerad 6 februari, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Facebok-fri vecka nästa vecka. Otroligt svårt, och otroligt skönt på samma gång. Av någon anledning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Av någon anledning? Kan inte helt sätta fingret på det, men jag har bara mer och mer börjat ogilla sidan - att den tar så mycket tid, hämmar produktivitet, och att man blir fullproppad med information om folk jag egentligen inte bryr mig om tillräckligt mycket. Jag behöver bara en paus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Min facebook har inte fått någon uppdatering än! Men det är trevligt, för det kan jag reta alla som gnäller på uppdateringen med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Min tjej fick igår kväll, inte jag dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Min tjej fick igår kväll, inte jag dock. Gonorré? förlåt, jag har inte heller fått någon update Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Min tjej fick igår kväll, inte jag dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Haha, jag menade så klart att hon fick updaten, och det fick inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts