Mathias Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Det syns bara för dig, och det är ett bra sätt på vilket man kan dölja bilder på en själv för t ex föräldrar och annat folk. Fråga: Har era föräldrar Facebook? Är ni vän med dem? (svar: ja, och ja) Mor har och vi är vänner. Även vän med flickvännens föräldrar. För ett-två år sedan hade jag inte velat vara det (hade inte velat ha de på bdb osv. då) men nu känns det bra. Kan berätta för mamma om allt som händer på fester/i mitt liv, så det finns inget jag känner att jag måste dölja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Min mor har och är vän med henne. Känns inte speciellt jobbigt då jag själv inte är så jätteaktiv på facebook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Fråga: Har era föräldrar Facebook? Är ni vän med dem? (svar: ja, och ja) Mamma hade och jag var vän med henne, men vi kom fram till att det var bäst när vi inte var vänner så jag tog bort henne. Jag känner att jag inte vill dela allt med mina föräldrar och det förstår dom så klart, samtidigt som jag inte är speciellt intresserad av vad min mor gör på facebook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Fråga: Har era föräldrar Facebook? Är ni vän med dem? (svar: ja, och ja) Min mor har, och ja. Håller med Mathias angående det här: För ett-två år sedan hade jag inte velat vara det (hade inte velat ha de på bdb osv. då) men nu känns det bra. Kan berätta för mamma om allt som händer på fester/i mitt liv, så det finns inget jag känner att jag måste dölja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Jag har inte facebook, men alla syskon och morsan har. Dom har varandra som vänner med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 (redigerad) Nej, de har inte facebook, men om de skulle skaffa det skulle jag inte bli vän med dem. Redigerad 12 augusti, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 (redigerad) Hittade på 4chan, en tjej på Facebook ska begå självmord, hon skrev just i sin status: Today i was raped by 2 black people while i was walking to my car. I think i've been in shock for most of the day, but i've come to an understanding. If their was a god he would have prevented them from hurting me, but he didn't. If there is no god then there is no point in living. The gun in the back of the closet is now my only escape. Good bye my friends. Detta för 22 minuter sen... Jag sökte på henne och det stämde fan, hennes kommentarer stiger med raketfart Rene Smith Morris heter hon om någon vill se. Lol, läste just: Someone hacked me... chill out people. ---- Ahah, 4chan/ebaumsworld håller på att "raida" Facebook. Fick just en lista med typ 40 tusen facebook-konton. Redigerad 25 augusti, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Hittade på 4chan, en tjej på Facebook ska begå självmord, hon skrev just i sin status: Today i was raped by 2 black people while i was walking to my car. I think i've been in shock for most of the day, but i've come to an understanding. If their was a god he would have prevented them from hurting me, but he didn't. If there is no god then there is no point in living. The gun in the Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Hittade på 4chan, en tjej på Facebook ska begå självmord, hon skrev just i sin status: Today i was raped by 2 black people while i was walking to my car. I think i've been in shock for most of the day, but i've come to an understanding. If their was a god he would have prevented them from hurting me, but he didn't. If there is no god then there is no point in living. The gun in the back of the closet is now my only escape. Good bye my friends. Detta för 22 minuter sen... Jag sökte på henne och det stämde fan, hennes kommentarer stiger med raketfart Rene Smith Morris heter hon om någon vill se. Lol, läste just: Someone hacked me... chill out people. ---- Ahah, 4chan/ebaumsworld håller på att "raida" Facebook. Fick just en lista med typ 40 tusen facebook-konton. Favorite Music: I listen mostly to Christian music be it Christian rock or praise! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Jepps, 4chan har hackat en kristen dejtingsida och använder den kontaktinfon för att komma åt folks Facebook-konton. En del är rätt kul faktiskt. http://data.fuskbugg.se/skalman01/1251219904501.jpg http://data.fuskbugg.se/skalman01/disregard.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 Jepps, 4chan har hackat en kristen dejtingsida och använder den kontaktinfon för att komma åt folks Facebook-konton. En del är rätt kul faktiskt. http://data.fuskbugg.se/skalman01/1251219904501.jpg http://data.fuskbugg.se/skalman01/disregard.png Bilderna funkar inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2009 Går det inte "neka" vän-tipsen så dessa inte kommer upp igen dvs.? Eller för all del stänga av funktionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2009 Går det inte "neka" vän-tipsen så dessa inte kommer upp igen dvs.? Eller för all del stänga av funktionen? Finns ett kryss i högra hörnet av 'vänförslagsrutan' som är på startsidan. Trycker man där så ska inte det förslaget komma upp igen. Det har det inte gjort för mig i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2009 Finns ett kryss i högra hörnet av 'vänförslagsrutan' som är på startsidan. Trycker man där så ska inte det förslaget komma upp igen. Det har det inte gjort för mig i alla fall. Det fungerar inte för mig, min sådan spinner runt på samma 4-5 personer hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Vad har fejjan fått för fel nu då?! Man får upp den där sketna error-rutan varje klick man gör och segt som sjutton är det. Fyy säger jag bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Vad har fejjan fått för fel nu då?! Man får upp den där sketna error-rutan varje klick man gör och segt som sjutton är det. Fyy säger jag bara! Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kidrock Skrivet 14 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2009 Stör mig på de som ska adda i princip alla människor de har träffat i sina liv och de som använder status-funktionen som en sorts blogg/ge mig sympati-grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2009 Stör mig på de som ska adda i princip alla människor de har träffat i sina liv och de som använder status-funktionen som en sorts blogg/ge mig sympati-grej. Få sympati, alternativt för att visa hur jävla duktiga de är som 1) pluggar eller 2) Går morgonpromenad, och nu dricker en mysig kopp chai och kollar på Idol som belöning. Jag stör mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2009 (redigerad) Få sympati, alternativt för att visa hur jävla duktiga de är som 1) pluggar eller 2) Går morgonpromenad, och nu dricker en mysig kopp chai och kollar på Idol som belöning. Jag stör mig också. Jag brukar länka till lite skön musik och så. Det är väl okej? ... Jag menar, alla människor har inte tillgång till våran Musiktips-tråd! Redigerad 14 oktober, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2009 Bara jag som inte alls stör mig på sånt? Visserligen kan det bero på att jag själv gör så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts