Henkibojj Skrivet 31 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2016 Du är ju lierad med staten så förstår inte riktigt vad du menar?"Fråga inte vad staten kan göra för dig — fråga vem du kan ange för staten"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2016 "Fråga inte vad staten kan göra för dig — fråga vem du kan ange för staten"?touché! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 april, 2016 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2016 Dubbelpost, hoppas det är helt OK för moderaterna.Adda mig https://www.facebook.com/profile.php?id=100010087141652Ha det bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 februari, 2017 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2017 Har haft min Facebook-sida inaktiverad sedan början av januari. Känns skönt. Det känns allt mer som ett misstag att jag blev medlem, hur alienerad från samhället jag än må bli. Har dock inte bestämt än om jag ska bryta helt och skicka det beryktade "raderingsmailet" som krävs för att bli helt borttagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 18 oktober, 2017 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2017 Bara för mig som realtidsrutan mer eller mindre slutat funka? Antingen är den tom eller så måste man ha sidan uppe i ett par minuter så visar den saker som hänt precis då, sen försvinner det igen. Innan kunde man scrolla igenom den och den fanns alltid där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 oktober, 2017 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2017 10 timmar sedan, Flaskan skrev: Bara för mig som realtidsrutan mer eller mindre slutat funka? Antingen är den tom eller så måste man ha sidan uppe i ett par minuter så visar den saker som hänt precis då, sen försvinner det igen. Innan kunde man scrolla igenom den och den fanns alltid där. Har problem med att Notifications (Själva glob ikonen) har slutat fungera. Trycker jag på den så fastnar laddningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 oktober, 2017 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2017 Jag kan få notifiering om att nåt har hänt men när jag trycker där är det bara det gamla. Måste stänga fliken och komma tillbaka efter några minuter för att se vad det gällde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 19 oktober, 2017 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2017 19 timmar sedan, Flaskan skrev: Bara för mig som realtidsrutan mer eller mindre slutat funka? Antingen är den tom eller så måste man ha sidan uppe i ett par minuter så visar den saker som hänt precis då, sen försvinner det igen. Innan kunde man scrolla igenom den och den fanns alltid där. Nu funkar den igen, den hade bara paus i två dagar tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 oktober, 2017 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2017 Stundom har jag väldigt kul på facebook! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 juni, 2018 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2018 Nu har jag lagt ned min Facebook så det kommer blir mer inlägg här och på Flashback. Hell Seger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts