xstreem Skrivet 14 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2014 Förstår inte grejen med så otroligt mycket tomrum i kanterna. YouTube lider av samma problem. Är det deras idé av stilrenhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2014 (redigerad) Okej insåg nu i efterhand att det går att stänga ner rutan till höger, knappen låg inte där man är van att den ska vara :S Jag har sett folk som har haft den här uppdateringen i över en månad nu men jag har fortfarande inte fått den. Vad beror det på? Redigerad 14 mars, 2014 av Adriian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 14 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2014 Trodde jag var en speciell liten snöflinga eftersom jag körde Facebook på engelska. Tycker att den gråa färgen är lite irriterande, men i övrigt så är ändringarna inte stora från den förra designen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2014 Jag har sett folk som har haft den här uppdateringen i över en månad nu men jag har fortfarande inte fått den. Vad beror det på? Ingen aning, flera kompisar har haft den ett tag, jag fick den igår, förstår inte riktigt hur facebook funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wall Skrivet 26 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2014 Men hur upplever ni att Facebook påverkar er då och vad har ni för Facebookvanor? Gå gärna in och svara på min enkät om Facebook, den finner ni här. Hälsningar Wall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2014 obs Länken man klickar på kommer att stänga av dig från facebook ett varnings medelande som hotar att stänga ner och lensa ditt facebook konto om 12 timmar det är en bluf så klicka inte på den 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wall Skrivet 27 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2014 obs Länken man klickar på kommer att stänga av dig från facebook ett varnings medelande som hotar att stänga ner och lensa ditt facebook konto om 12 timmar det är en bluf så klicka inte på den Vilken länk klickade du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2014 Vilken länk klickade du på? Han driver med dig, ditt inlägg lät sjukt [O][T]igt. Välkommen till forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2014 Jag fyller i din enkät om du lovar att stanna på forumet minst en månad framåt och posta fem inlägg i veckan i valfria trådar, Jerker. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2014 Vilken länk klickade du på? Jag skojade bara! Ditt inlägg såg lite ut att vara skriven av en bot eller något. Jag fyller i enkäten om du lovar att du fortsätter vara aktiv på forumet! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wall Skrivet 27 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2014 (redigerad) Ni gör som ni vill, jag söker aktivt internetfolk och jag vet att många på detta forum är aktiva internetanvändare och därför vände jag mig till er (som en gammal medlem som var med för en himla massa år sedan på detta forum, dock har jag glömt mina inloggningsuppgifter och vilken mejladress som jag var registrerad på, så därför fick jag skapa en ny användare). Btw, det är fortfarande Hultenius som driver denna sajt? Kommer ihåg honom, KalleR, Stellhell etc. från den tid då jag var aktivare här. Hälsningar Wall Redigerad 27 mars, 2014 av Wall 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2014 Ni gör som ni vill, jag söker aktivt internetfolk och jag vet att många på detta forum är aktiva internetanvändare och därför vände jag mig till er (som en gammal medlem som var med för en himla massa år sedan på detta forum, dock har jag glömt mina inloggningsuppgifter och vilken mejladress som jag var registrerad på, så därför fick jag skapa en ny användare). Btw, det är fortfarande Hultenius som driver denna sajt? Kommer ihåg honom, KalleR, Stellhell etc. från den tid då jag var aktivare här. Hälsningar Wall Yes, Hultan styr fortfarande, men han kikar bara in när något problem uppstår och berättar vad han gjort för att lösa det. KalleR är inte (synligt i alla fall) aktiv sedan ett tag tillbaka. Stellan kikar in lite nu och då och statusrapporterar. Vi är egentligen inte otroligt många kvar, vilket du kanske sett de här få dagarna du kikat in. Aktivitetsnivån är långt ifrån vad den var för 8+ år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2014 (redigerad) Men hur upplever ni att Facebook påverkar er då och vad har ni för Facebookvanor? Gå gärna in och svara på min enkät om Facebook, den finner ni här. Hälsningar Wall Det skarvas rejält i vetenskapligheten om man sprider enkätlänken efter eget bevåg på det här sättet. Två felkällor som gör resultat mer eller mindre värdelöst: Du har styrt urvalet själv och du har ingen kontroll på att det är representativt. Om du från början haft en hypotes i denna fråga kan du lätt tweaka svaren åt det hållet genom att posta länken på ställen där folk antingen tenderar att vara deppiga eller glada. I slutänden vet du inte om det är facebook som påverkar det eller inte. Du har ingen aning om svarsfrekvensen när du lägger en länk öppet på internet. Du vet inte varför vissa väljer att svara och andra inte. Redigerad 28 mars, 2014 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2014 Yes, Hultan styr fortfarande, men han kikar bara in när något problem uppstår och berättar vad han gjort för att lösa det. KalleR är inte (synligt i alla fall) aktiv sedan ett tag tillbaka. Stellan kikar in lite nu och då och statusrapporterar. Vi är egentligen inte otroligt många kvar, vilket du kanske sett de här få dagarna du kikat in. Aktivitetsnivån är långt ifrån vad den var för 8+ år sedan. Här varje dag, är väl typ lika aktiv som alla andra känns det som, dvs. förjävla oaktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2014 Ett märkligt problem jag har haft en ganska lång tid nu är att en facebooksida som jag likar inte låter mig kommentera eller lika några av deras posts. Jag kan bara share:a. Andra individer verkar inte lida av samma problem eftersom sidan får gott om likes och kommentarer på sina posts. Jag har prövat att unlika och lika igen men det gör ingen skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2014 (redigerad) Ett märkligt problem jag har haft en ganska lång tid nu är att en facebooksida som jag likar inte låter mig kommentera eller lika några av deras posts. Jag kan bara share:a. Andra individer verkar inte lida av samma problem eftersom sidan får gott om likes och kommentarer på sina posts. Jag har prövat att unlika och lika igen men det gör ingen skillnad. Admins på sidor kan banna en från att commenta Anledningen till varför dom bannar från att commenta men inte bannar dig från sidan är för att dom fortfarande har kvar din like = sidan visar sig vara mer populär! Redigerad 10 april, 2014 av ZcruweN 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2014 Admins på sidor kan banna en från att commenta Anledningen till varför dom bannar från att commenta men inte bannar dig från sidan är för att dom fortfarande har kvar din like = sidan visar sig vara mer populär! Undrar just vad jag gjorde för att bli bannad. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2014 Idag vill jag klaga på att videor i mitt nyhetsflöde lever sitt eget liv och börjar spelas upp av sig själva. #dagensilandsproblem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemleN Skrivet 21 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2014 Idag vill jag klaga på att videor i mitt nyhetsflöde lever sitt eget liv och börjar spelas upp av sig själva. #dagensilandsproblem Det skall tydligen vara så efter den senaste uppdateringen, ljudet är dock avstängt tills du klickar på filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2014 (redigerad) Facebook sa det åt mig också men har aldrig sett en video spela av sig själv, fattar inte varför man skulle vilja att den spelar av sig själv Redigerad 21 april, 2014 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts