aikjonas12 Skrivet 19 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2012 (redigerad) Om jag blockerat en sida som jag gillar, så jag inte ser deras uppdateringar i flödet, hur gör jag för att börja se de igen? Gå in på sidan du vill få uppdateringar ifrån. Hovra över "Gillar"-knappen, så kommer du kunna välja "Visa i nyhetsfödet" i menyn som dyker upp. Edit: Meh! Redigerad 19 juni, 2012 av aikjonas12 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2012 Menar du kanske såhär? http://piclair.com/data/60ker.jpg Det var inte svårare alltså. Tack! Gå in på sidan du vill få uppdateringar ifrån. Hovra över "Gillar"-knappen, så kommer du kunna välja "Visa i nyhetsfödet" i menyn som dyker upp. Edit: Meh! Du får ett AP som tack i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2012 (redigerad) Vafan är det här för nytt påhitt.. Flödet till höger, ni vet? Där reklamen och diverse förfrågningar finns? Varför i hela friden ploppar den upp till vänster så fort jag scrollar ner? Aldrig klagat på förändringarna de har gjort förut, men det här är ju bara idiotiskt. Redigerad 27 juni, 2012 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2012 Vafan är det här för nytt påhitt.. Flödet till höger, ni vet? Där reklamen och diverse förfrågningar finns? Varför i hela friden ploppar den upp till vänster så fort jag scrollar ner? Aldrig klagat på förändringarna de har gjort förut, men det här är ju bara idiotiskt. Jag har det inte alls. WIN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2012 Vafan är det här för nytt påhitt.. Flödet till höger, ni vet? Där reklamen och diverse förfrågningar finns? Varför i hela friden ploppar den upp till vänster så fort jag scrollar ner? Aldrig klagat på förändringarna de har gjort förut, men det här är ju bara idiotiskt. Prova i en annan webbläsare och se om problemet kvarstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2012 Var nog bara en tillfällig bugg i Chrome, fixade sig nu. Phew! Höll på att bli galen där ett tag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2012 Hmph, nu kommer man tydligen inte undan tidslinjen längre. Från och med 25 augusti blir det den vare sig jag vill eller inte. Sjysst att dem väntade med att göra den obligatorisk så länge ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2012 Är Facebook galet segt för någon annan utöver mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2012 Är Facebook galet segt för någon annan utöver mig? Mig också. Jag kör https:// , jag vet inte om det är bättre på vanlig http. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2012 Har varit så i ett par dagar för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2012 Har någon annan stött på fenomenet att tjejer lägger upp "snygga" visningsbilder, väntar i några dagar och sedan taggar sig själva i den så att den ska komma upp ens newsfeed två gånger? 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2012 Har någon annan stött på fenomenet att tjejer lägger upp "snygga" visningsbilder, väntar i några dagar och sedan taggar sig själva i den så att den ska komma upp ens newsfeed två gånger? Blir det inte tre? * lagt till foto * bytt visningsbild * har tagatts ..de första två kommer ju oftast ganska snart efter varandra, dock. Kan inte säga att det stör ni nämnvärt, men jag kan inte riktigt se nyttan med den sista uppdateringen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2012 Alltså... Går det att göra så att "ovänner" kan se alla mina profilbilder, men inte resten av mina album? Blir tokig på det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2012 Alltså... Går det att göra så att "ovänner" kan se alla mina profilbilder, men inte resten av mina album? Blir tokig på det här. Jag tror att du kan sätta som standard att dina bilder ska vara privata för dina vänner, men att du ändrar säkerhetsnivån för just den mappen (Profilbilder) så att alla kan se den. Inte möjlighet att testa själv just nu - men tror det ska fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2012 (redigerad) Jag tror att du kan sätta som standard att dina bilder ska vara privata för dina vänner, men att du ändrar säkerhetsnivån för just den mappen (Profilbilder) så att alla kan se den. Inte möjlighet att testa själv just nu - men tror det ska fungera. Jag lyckas inte fixa mappen, utan kan bara ändra säkerhetsnivån på bilderna en och en... :hm: Edit: Äsch, det tog inte så lång tid att manuellt ändra dem en och en. Tack ändå för hjälpen! Redigerad 8 oktober, 2012 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2012 Någon mer än jag som får "sidan kan inte visas" när man besöker facebook för stunden? Har provat i FF, Chrome samt IE (yuck) utan framgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2012 Någon mer än jag som får "sidan kan inte visas" när man besöker facebook för stunden? Har provat i FF, Chrome samt IE (yuck) utan framgång. Du statusuppdaterade ju alldeles nyss! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2012 Du statusuppdaterade ju alldeles nyss! Det var precis efter den statusuppdateringen som problemet uppstod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2012 Kommer inte heller in. Fungerar från mobilen dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2012 Kommer inte heller in. Fungerar från mobilen dock. Märkte det jag också. Facebook, get your shit together. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts