Siana Skrivet 26 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2012 Ingen mening med att vägra skaffa Facebookuppdateringar, förr eller senare tvingas du på den ändå. Lika bra att vänja sig vid den i tid. Är vid det här laget van vid tidslinjen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2012 Tog nyss bort min facebook, tröttnat på skiten. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2012 Någon som noterat att det ändrats när man kollar på bilder? Tycker det blev bra, mycket mer utrymme för själva bilden! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2012 Någon som noterat att det ändrats när man kollar på bilder? Tycker det blev bra, mycket mer utrymme för själva bilden! Bortsett ifrån de urfula "like" och "tag photo" knapparna där nere så gillar jag idén. Om det förbättras och ser mer facebook och mindre bilddagboken ut så tror jag det kan bli bra! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2012 Jag tycker bilderna laddar upp sig oerhört segt numera, skitstörande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 februari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Tog nyss bort min facebook, tröttnat på skiten. Same, same. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2012 Är det någon som vet hur man får bort när folk gillar saker ur nyhetsflödet? Det är rätt JÄTTEjobbigt att det ska stå när folk gillar saker och har kommenterat på andra saker när jag ändå inte får göra det, för att jag inte är kompis med personen vars status/fotografi någon har uppmärksammat. Vill hellre se och läsa saker av folk som jag bryr mig om. Vill inte heller att mina vänner ska se vad jag håller på och skriver till människor som dom inte känner. Är lösningen att sluta använda Facebook? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2012 Är det någon som vet hur man får bort när folk gillar saker ur nyhetsflödet? Det är rätt JÄTTEjobbigt att det ska stå när folk gillar saker och har kommenterat på andra saker när jag ändå inte får göra det, för att jag inte är kompis med personen vars status/fotografi någon har uppmärksammat. Vill hellre se och läsa saker av folk som jag bryr mig om. Vill inte heller att mina vänner ska se vad jag håller på och skriver till människor som dom inte känner. Är lösningen att sluta använda Facebook? Varje post har en liten pil längst upp till höger, klicka på den så kan du välja att unsubscriba från diverse olika uppdateringar. Kanske kan hjälpa. Många gånger kan du även gå in i din tidslinje och redigera saker som dykt upp där om du vill begränsa vem som ser det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2012 Varje post har en liten pil längst upp till höger, klicka på den så kan du välja att unsubscriba från diverse olika uppdateringar. Kanske kan hjälpa. Många gånger kan du även gå in i din tidslinje och redigera saker som dykt upp där om du vill begränsa vem som ser det.Skitbra, tack så himla mycket! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2012 Har nu haft Facebook i ganska exakt ett år. Vad jag tycker? Både ris och ros. Många saker är bra och nödvändiga, som att se vad alla gamla vänner håller på med, se bilder från fester eller liknande, att kunna chatta utan större hinder med mera. Personligen kollar jag bara FB ett par gånger om dagen, ibland inte ens det. Och statusuppdateringar skriver jag allt mer sällan. Fortfarande bra att ha i mitt tycke, men ingenting jag kommer överanvända precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 mars, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2012 Finns det någon statistik över hur många som går med i kontra lämnar Facebook varje år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2012 Jag har känslan av att Facebook har goofat i helgen. Har sett jättefå händelser på min vägg, kanske hälften så många som det brukar bli på en helg. Det blir lite annorlunda när jag bläddrar mellan "sortera senaste/utvalda händelser", men det är ändå inte särskilt mycket som kommer upp. Vidare så ser jag att mina vänner lägger upp exempelvis bilder via "news feed" uppe till höger, men de kommer inte upp på väggen... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 Börjar bli tokig på att man ser när den man chattar med har läst ens inlägg. Dels är det jobbigt för att man sitter och aktivt väntar på att den andra ska skriva något. Men det värsta av allt är att man vet att den andra vet att jag har sett vad denne har skrivit. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2012 Så oerhört mycket folk som hatar mig tack vare den där jävla skitfunktionen, folk ska skriva till mig hela jävla tiden om allt och ingenting och jag orkar inte ens bry mig att svara på "köpte en hamster idag". Innan kunde jag bara stänga ner skiten Nu syns det att jag har läst det vilket innebär att folk börjar grina på mig för jag inte "bryr mig om dom". PISS 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2012 JAG FATTAR INTE, KAN NI FÖRKLARA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2012 JAG FATTAR INTE, KAN NI FÖRKLARA? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2012 Vissa saker jag postar på Facebook dyker inte upp i min News Feed. Jag kan se mina vanliga statusuppdateringar men inte mina egna inlägg från Spotify, inlägg på vänners loggar m.m. Är det såhär för alla eller dyker inte mina inlägg upp någons feed överhuvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2012 Tänk vad bra det hade varit om man kunde välja att blockera statusuppdateringar från vänner som innehåller vissa ord, typ fotboll, hockey, ronaldo, fredag, etc. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2012 Om jag blockerat en sida som jag gillar, så jag inte ser deras uppdateringar i flödet, hur gör jag för att börja se de igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 19 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2012 Om jag blockerat en sida som jag gillar, så jag inte ser deras uppdateringar i flödet, hur gör jag för att börja se de igen? Menar du kanske såhär? http://piclair.com/data/60ker.jpg 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts