Wu Zi Mu Skrivet 13 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2011 Med risk för offtopic, men ikväll verkar det vara fler sidor som strular. Bland annat soundcloud och youtube, vilka inte laddas alls för mig. Är det ett sådantdäringa DNS-fel det är frågan om? Större avgrävning i Stockholmstrakterna på fiberlina. Kan bero på det, men det är en fet gissning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2011 Den 5'e november närmar sig! http://www.youtube.com/watch?v=SXLxiMemYc0 Vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2011 Den 5'e november närmar sig! http://www.youtube.c...h?v=SXLxiMemYc0 Vad tror ni? Inget händer. 1. Jag tror inte det där är någon av de större personerna bakom Anonymous. 2. Även om det är, säg, Topiary, så sitter han bakom lås och bom. 3. Facebook är inte särskilt lätt att hacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 Det ryktades ju om att Geohot jobbar för Facebook, så förmodligen så är säkerheten rätt bra. Men jag kan ändå inte låta bli att hoppas på att de iallafall lyckas få ner siten ett tag, bara för att se paniken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 27 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 Den 5'e november närmar sig! http://www.youtube.com/watch?v=SXLxiMemYc0 Vad tror ni? Dock har anonymous gått ut och sagt att videon är fake och ingen sån där operation är planerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Facebook är helt och helvete när den ska berätta var man var när man gjorde en statusuppdatering. Trots att jag är på södra sidan av Stockholm tror Facebook att jag är i Danderyd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Facebook är helt och helvete när den ska berätta var man var när man gjorde en statusuppdatering. Trots att jag är på södra sidan av Stockholm tror Facebook att jag är i Danderyd. Du har inte råkat sätta Danderyd som default då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Folk som taggar av sig på facebook på hälften av bilderna bara för nåt hårstrå ligger fel. Irriterande. Jag lägger aldrig upp dåliga bilder, ändå är det folk som ska envisas med att tagga av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2011 Går det på något sätt att få bort topphändelser? Alternativt så att bara uppdateringar från de de jag valt som nära vänner hamnar som topphändelser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2011 Du har inte råkat sätta Danderyd som default då? Hmm, inte så vitt jag vet. tror inte det, var ställer man in det? Vet att vänner haft samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2011 Hmm, inte så vitt jag vet. tror inte det, var ställer man in det? Vet att vänner haft samma problem. Jag vet att precis när det där kom så fick jag välja Skärblacka, och då kom den alltid upp som standard när man skulle statusuppdatera, så om man inte valde något så stod det "I närheten av Skärblacka". Jag klickade då bara på ett litet kryss precis bredvid Skärblacka så försvann det. Nu verkar det dock inte vara riktigt samma sak, så jag vet inte om det fortfarande är kvar. Jag orkar heller inte riktigt skriva en statusuppdatering bara för att kolla om det stannar kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2011 Får forska lite på det. Inte hela världen heller, man kan ju ändra om man ser att det är fel, sen är ju Danderyd ett ganska ansett område. Hade varit värre om Rinkeby eller Fittja dykt upp hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 Någon här i tråden, Siana om jag inte missminner mig, skrev att man kunde spara ner allt man skrivit, alla bilder och allt annat från Facebook. Antingen om man gjorde det direkt från hemsidan eller om man använde nått program. Någon som minns hur man gjorde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 Någon här i tråden, Siana om jag inte missminner mig, skrev att man kunde spara ner allt man skrivit, alla bilder och allt annat från Facebook. Antingen om man gjorde det direkt från hemsidan eller om man använde nått program. Någon som minns hur man gjorde? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 Folk som taggar av sig på facebook på hälften av bilderna bara för nåt hårstrå ligger fel. Irriterande. Jag lägger aldrig upp dåliga bilder, ändå är det folk som ska envisas med att tagga av. Är du säker på att det är därför då, eller är det t e x festbilder de taggar av sig från? Jag har taggat av mig (eller rättare sagt aldrig taggat mig, jag har slagit på så att jag måste godkänna taggningar) från diverse festbilder där det är lite för mycket drickande överallt. Vill inte lämna ett för söligt intryck vid eventuella framtida kollegor som addar en i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 Är du säker på att det är därför då, eller är det t e x festbilder de taggar av sig från? Jag har taggat av mig (eller rättare sagt aldrig taggat mig, jag har slagit på så att jag måste godkänna taggningar) från diverse festbilder där det är lite för mycket drickande överallt. Vill inte lämna ett för söligt intryck vid eventuella framtida kollegor som addar en i framtiden. Eh Siana alla har vairt ung och dumma nån gång i livet tror dem inte skulle bry sig så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 Eh Siana alla har vairt ung och dumma nån gång i livet tror dem inte skulle bry sig så mycket Spelare fortfarande roll, jag vill inte att min chef ska sitta & titta igenom mina bilder där jag super. Visst, att mina polare ser bilder är OK, men inte kollegor/släkten tycker jag i varje fall. Klart att folk bryr sig, är det 400 bilder på mig varav, runt 350 dricker jag något.. så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 Spelare fortfarande roll, jag vill inte att min chef ska sitta & titta igenom mina bilder där jag super. Visst, att mina polare ser bilder är OK, men inte kollegor/släkten tycker jag i varje fall. Klart att folk bryr sig, är det 400 bilder på mig varav, runt 350 dricker jag något.. så ja. Sen behöver man ju också inte lägga till sina arbetskamrater eller chef på facebook Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 Sen behöver man ju också inte lägga till sina arbetskamrater eller chef på facebook Nej, men har man inte sekretess inställd facebook så kan folk se ens bilder, och då är det ju kört ändå? Har man jämn gamla arbetskollegor är det ju inget konstigt att ha dem på facebook, men.. ja. Alla är olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 Är du säker på att det är därför då, eller är det t e x festbilder de taggar av sig från? Jag har taggat av mig (eller rättare sagt aldrig taggat mig, jag har slagit på så att jag måste godkänna taggningar) från diverse festbilder där det är lite för mycket drickande överallt. Vill inte lämna ett för söligt intryck vid eventuella framtida kollegor som addar en i framtiden. Jag lägger nästan aldrig upp festbilder. Och lägger bara upp fina bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts