Jump to content

Facebook

Renard
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Hmm, inte så vitt jag vet. tror inte det, var ställer man in det?

Vet att vänner haft samma problem.

Jag vet att precis när det där kom så fick jag välja Skärblacka, och då kom den alltid upp som standard när man skulle statusuppdatera, så om man inte valde något så stod det "I närheten av Skärblacka". Jag klickade då bara på ett litet kryss precis bredvid Skärblacka så försvann det.

Nu verkar det dock inte vara riktigt samma sak, så jag vet inte om det fortfarande är kvar. Jag orkar heller inte riktigt skriva en statusuppdatering bara för att kolla om det stannar kvar. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk som taggar av sig på facebook på hälften av bilderna bara för nåt hårstrå ligger fel. Irriterande. Jag lägger aldrig upp dåliga bilder, ändå är det folk som ska envisas med att tagga av.

Är du säker på att det är därför då, eller är det t e x festbilder de taggar av sig från?

Jag har taggat av mig (eller rättare sagt aldrig taggat mig, jag har slagit på så att jag måste godkänna taggningar) från diverse festbilder där det är lite för mycket drickande överallt. Vill inte lämna ett för söligt intryck vid eventuella framtida kollegor som addar en i framtiden. rolleyes_1184336_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du säker på att det är därför då, eller är det t e x festbilder de taggar av sig från?

Jag har taggat av mig (eller rättare sagt aldrig taggat mig, jag har slagit på så att jag måste godkänna taggningar) från diverse festbilder där det är lite för mycket drickande överallt. Vill inte lämna ett för söligt intryck vid eventuella framtida kollegor som addar en i framtiden. rolleyes_1184336_0.gif

Eh Siana alla har vairt ung och dumma nån gång i livet tror dem inte skulle bry sig så mycket ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh Siana alla har vairt ung och dumma nån gång i livet tror dem inte skulle bry sig så mycket ;)

Spelare fortfarande roll, jag vill inte att min chef ska sitta & titta igenom mina bilder där jag super. Visst, att mina polare ser bilder är OK, men inte kollegor/släkten tycker jag i varje fall.

Klart att folk bryr sig, är det 400 bilder på mig varav, runt 350 dricker jag något.. så ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelare fortfarande roll, jag vill inte att min chef ska sitta & titta igenom mina bilder där jag super. Visst, att mina polare ser bilder är OK, men inte kollegor/släkten tycker jag i varje fall.

Klart att folk bryr sig, är det 400 bilder på mig varav, runt 350 dricker jag något.. så ja.

Sen behöver man ju också inte lägga till sina arbetskamrater eller chef på facebook :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen behöver man ju också inte lägga till sina arbetskamrater eller chef på facebook :)

Nej, men har man inte sekretess inställd facebook så kan folk se ens bilder, och då är det ju kört ändå?

Har man jämn gamla arbetskollegor är det ju inget konstigt att ha dem på facebook, men.. ja. Alla är olika.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lägger nästan aldrig upp festbilder. Och lägger bara upp fina bilder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor