aikjonas12 Skrivet 1 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2011 (redigerad) Går att ta bort sitt konto helt om man går in här: https://ssl.facebook...=delete_account Redigerad 1 oktober, 2011 av aikjonas12 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2011 Tycker nya nyhetsflöder bara är jobbigt 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Är det bara jag som inte längre ser "gemensamma vänner" när jag går in på någons profil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Är det bara jag som inte längre ser "gemensamma vänner" när jag går in på någons profil? Tryck på "Visa vänsida". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Är det bara jag som inte längre ser "gemensamma vänner" när jag går in på någons profil? Jag ser inte det heller. Om man är inne på någons profil och klickar på personens vänner så kan man välja att se ens gemensamma vänner därifrån. Lite krångligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Inte ens när jag går in på en persons "vänner" hittar jag gemensamma vänner. Da fuck? Ny FB är verkligen ingen höjdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Inte ens när jag går in på en persons "vänner" hittar jag gemensamma vänner. Da fuck? Ny FB är verkligen ingen höjdare. Boxen på vänster sida där det står "sök på namn" är vart du ska kolla. Där finns en massa olika alternativ, bl. a. gemensamma vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Boxen på vänster sida där det står "sök på namn" är vart du ska kolla. Där finns en massa olika alternativ, bl. a. gemensamma vänner. Det var långdraget! Hittade det först när du skrev det! Faan vad de har fuckat upp FB's layout. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Vad snackar ni om? :S Är det timeline ni snackar om eller? För för mig är det såhär direkt när jag går in på en person jag har många gemensama med, i en ruta direkt till höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Vad snackar ni om? :S Är det timeline ni snackar om eller? För för mig är det såhär direkt när jag går in på en person jag har många gemensama med, i en ruta direkt till höger Inte för mig hittar inte nåt om vilka som är gemensamma vänner kollat noga på deras profil samt vänner hittar inte ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2011 Bara jag som har problem att ladda bl.a profilbilder på facebook? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2011 Bara jag som har problem att ladda bl.a profilbilder på facebook? Nej, min vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2011 Bara jag som har problem att ladda bl.a profilbilder på facebook? Japp, i chatten är bara en bild laddad just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2011 (redigerad) Nej, min vän. Gött! Lustigt, kommer upp en random motorcyclist om man går in direkt på http://profile.ak.fb...rofile-ak-snc4/ (den address som alla profilbilder ligger på). Hmm, lr kanske inte. I Chrome och Safari var det samma ansikte som syntes i alla fall. I FF blev det bara error. Redigerad 4 oktober, 2011 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2011 Gött! Lustigt, kommer upp en random motorcyclist om man går in direkt på http://profile.ak.fb...rofile-ak-snc4/ (den address som alla profilbilder ligger på). Hmm, lr kanske inte. I Chrome och Safari var det samma ansikte som syntes i alla fall. I FF blev det bara error. Du menar killen med mittbena och skinnpaj? Mycket underhållande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2011 Du menar killen med mittbena och skinnpaj? Mycket underhållande! Va? Mittbena? Han har ju en indianhatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2011 Va? Mittbena? Han har ju en indianhatt. Då kan vi nog fastslå att det är lite random bild som kommer fram. Han hade visst inte skinnpaj, men likväl MC-inspirerad klädsel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2011 Då kan vi nog fastslå att det är lite random bild som kommer fram. Han hade visst inte skinnpaj, men likväl MC-inspirerad klädsel. Han kommer fram för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2011 Med risk för offtopic, men ikväll verkar det vara fler sidor som strular. Bland annat soundcloud och youtube, vilka inte laddas alls för mig. Är det ett sådantdäringa DNS-fel det är frågan om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2011 Uuurk, är det bara jag som är korkad nog att fortfarande klicka på Home när jag ska gå in på profilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts