SilentViper Skrivet 26 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2011 Vart hittar man sekretess inställningar för hela sitt foto album? För kan inte hitta det längre hittar bara så man kan göra sina album privata för vänner men vill dölja så inga mer än mina vänner kan se bilderna. Menar nu om person A hittar mig på Facebook och som inte har mig som vän då vill jag inte person A ska se nåt av mina bilder. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 Varför skriver alla "Attending white"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 Varför skriver alla "Attending white"? En grupp som heter "500.000 får en iPhone" typ, och då ska man bjuda in sina vänner och sånt. Alltså white är färgen på iPhonen. Dock så får man ingen iPhone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 http://www.expressen.se/nyheter/1.2573971/facebook-overvakar-dig-pa-natet-efter-att-du-loggat-ut Vad är det här för jävla skit? Mark Zuckerberg är en fitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 http://www.expressen.se/nyheter/1.2573971/facebook-overvakar-dig-pa-natet-efter-att-du-loggat-ut Vad är det här för jävla skit? Mark Zuckerberg är en fitta. Står ju att det ska ha försvunnit inom ett dygn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 (redigerad) Står ju att det ska ha försvunnit inom ett dygn. Principen min vän, principen. Jag struntar i om det så skulle försvinna på en sekund! Faktum kvarstår: Facebook har rotat i ditt privata surfande. Det är ju inte som att de skulle tagit bort detta skit om det inte uppdagats i media. Redigerad 27 september, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 Det roliga med Facebook är att ingen bryr sig. Bara en sån sak som att Facebook på Android (vet inte hur det är med iPhone) har tillgång till ens SMS är lite läskigt. Sen gnäller folk om personlig integritet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 Det roliga med Facebook är att ingen bryr sig. Bara en sån sak som att Facebook på Android (vet inte hur det är med iPhone) har tillgång till ens SMS är lite läskigt. Sen gnäller folk om personlig integritet... WHAT!? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 Det roliga med Facebook är att ingen bryr sig. Bara en sån sak som att Facebook på Android (vet inte hur det är med iPhone) har tillgång till ens SMS är lite läskigt. Sen gnäller folk om personlig integritet... TACK OCH HEJ Facebook när väl Google+ kommer upp så kommer jag försvinna direkt från den jävla facebook! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 TACK OCH HEJ Facebook när väl Google+ kommer upp så kommer jag försvinna direkt från den jävla facebook! Tror knappst Google+ blir bättre. Same shit, different name. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 Det bästa är väl att inte ha varken Facebook eller Google +. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 (redigerad) TACK OCH HEJ Facebook när väl Google+ kommer upp så kommer jag försvinna direkt från den jävla facebook! Tror knappst Google+ blir bättre. Same shit, different name. Google+ är redan här. Det är heller inte same shit. Jag påstår inte att det är bättre, men det går inte riktigt att jämföra det med Facebook. Jag tycker att Google+ påminner mer om Twitter än om Facebook, faktiskt (som exempel har jag träffat kanske 5% av de i mina Google-kretsar IRL medan motsvarande Facebook-siffra ligger på kanske 95%). Det bästa är väl att inte ha varken Facebook eller Google +. Fanken vad många spotana fester/utgång/evenemang jag skulle gå miste om utan Facebook. Nu för tiden är det ingen som orkar mass-SMSa hela sin vänskapskrets längre när Facebook finns. Redigerad 27 september, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 WHAT!? :o Bara att kolla appens behörigheter. Dina meddelanden redigera SMS eller MMS Tillåter att appar skriver till SMS som sparats på enheten eller SIM-kortet. Skadliga program kan ta bort meddelanden. ta emot SMS Tillåter att appen tar emot och bearbetar SMS. Skadliga program kan övervaka dina meddelanden eller ta bort dem innan du har sett dem. läsa SMS eller MMS Tillåter att appen läser SMS som sparats på enheten eller SIM-kortet. Skadliga program kan läsa konfidentiella meddelanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 Sluta whina då, gillar ni inte det så använd inte. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 Tror knappst Google+ blir bättre. Same shit, different name.Jag föredrar redan Google+ framför Facebook. Den enda anledningen som Jag är kvar på Facebook är för att Alla andra är kvar på Facebook. Och The Sims Social, förstås! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2011 Hur gör jag så att facebook inte postar varenda gång jag lyssnar på spotify? Jag var så dum så jag valde att connecta spotify med facebook -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2011 En vän har visst klurat ut det: "Om man inte vill visa för alla vilken musik man lyssnar på men fortf ha Spotify och Facebook sammankopplade går man in på Startsida/Kontoinställningar/applikationer/Spotify/ta bort visning i din tidslinje" Sweet! Men onödigt krångligt. Hur gör jag så att facebook inte postar varenda gång jag lyssnar på spotify? Jag var så dum så jag valde att connecta spotify med facebook -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 29 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 https://www.facebook.com/event.php?eid=187541484651021 Kolla skaparna. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 29 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 https://www.facebook.com/event.php?eid=187541484651021 Kolla skaparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts