SilentViper Skrivet 11 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2011 Är det fler än jag som inte kommer in på facebook? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2011 När fan ska de bestämma sig om hemsidans design? Pallar inte med att de ändrar skiten hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2011 När fan ska de bestämma sig om hemsidans design? Pallar inte med att de ändrar skiten hela tiden. Vad nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2011 Vad nu? För mig är topphändelser och senaste händelser blandade nu, förr kunde man välja mellan senaste och topp, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 18 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2011 (redigerad) Var inget Redigerad 18 september, 2011 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2011 Heheheh, gillar vad som kommer hända med Facebook http://carloscar.se/pub/carloscar-timeline.png 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2011 http://www.dn.se/ekonomi/snart-syns-det-vem-du-raderat-pa-facebook Jaa, vilken bra idé.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2011 Facebook börjar allt mer bli katastrofal snart har väl vem som helst till gång till ens profil eller att man inte kan hålla den hemlig längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 26 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2011 Tycker att Facebook går käpprätt åt helvete med alla nya versioner. Funderar på att radera mitt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2011 (redigerad) Funderar på att radera mitt konto. Lycka till. Redigerad 26 september, 2011 av Lajnux 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 26 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2011 Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2011 Det går inte att ta bort sitt konto, det inaktiveras bara. Om man skulle ångra sig så är det bara att logga in igen. Har varit utan facebook i nästan en månad nu och tänker knappt på det. Mest skönt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2011 Det går inte att ta bort sitt konto, det inaktiveras bara. Om man skulle ångra sig så är det bara att logga in igen. Mja har för mig att du kan kontakta Facebook Admins så kan dom ta bort kontot helt åt dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2011 Mja har för mig att du kan kontakta Facebook Admins så kan dom ta bort kontot helt åt dig! Jo, klart man kan ta den vägen om man känner för det. Men även om man tar bort kontot, så skulle det inte förvåna mig om Facebook har kvar all information ändå, så jag nöjer med mig med att inaktivera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2011 Fuck. Kan man inte stänga av att varenda låtjävel man lyssnar på i Spotify publiceras i ens logg om man vill connecta med facebook? Totalt värdelöst isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2011 Fuck. Kan man inte stänga av att varenda låtjävel man lyssnar på i Spotify publiceras i ens logg om man vill connecta med facebook? Totalt värdelöst isåfall. Jag har blivit tillfrågad två gånger ifall jag vill dela min musik med Facebook och tackat nej. Pratade med Lajnux igår som inte kunde minnas att han hade varit med om det, dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2011 Jag har blivit tillfrågad två gånger ifall jag vill dela min musik med Facebook och tackat nej. Pratade med Lajnux igår som inte kunde minnas att han hade varit med om det, dock.. Kruxet nu är att det inte verkar som att man kan ha kvar folket direkt i Spotify och nå folks playlists därifrån, vilket jag ändå haft lite nytta av. Nu verkar man vara tvungen att välja mellan allt eller inget som jag kan se det.. Verkar som att de rullar ut det succesivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2011 Kruxet nu är att det inte verkar som att man kan ha kvar folket direkt i Spotify och nå folks playlists därifrån, vilket jag ändå haft lite nytta av. Nu verkar man vara tvungen att välja mellan allt eller inget som jag kan se det.. Verkar som att de rullar ut det succesivt. Ja, det låter ju väldigt dumt. Får hoppas på att de löser det, såvida inte avtalet mellan Spotify och Facebook innebär att man inte kan utesluta ena partens inblandning hos den andre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2011 En vän har visst klurat ut det: "Om man inte vill visa för alla vilken musik man lyssnar på men fortf ha Spotify och Facebook sammankopplade går man in på Startsida/Kontoinställningar/applikationer/Spotify/ta bort visning i din tidslinje" Sweet! Men onödigt krångligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2011 Det går inte att ta bort sitt konto, det inaktiveras bara. Om man skulle ångra sig så är det bara att logga in igen. Har varit utan facebook i nästan en månad nu och tänker knappt på det. Mest skönt faktiskt. Jo det går vad jag läste så tar sitt konto bort efter 14 dagar om man har inaktiverat det. Stog för mig när jag inaktiverade ett konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts