Jump to content

Facebook

Renard
 Share

Recommended Posts

Fuck. Kan man inte stänga av att varenda låtjävel man lyssnar på i Spotify publiceras i ens logg om man vill connecta med facebook? Totalt värdelöst isåfall.

Jag har blivit tillfrågad två gånger ifall jag vill dela min musik med Facebook och tackat nej. Pratade med Lajnux igår som inte kunde minnas att han hade varit med om det, dock..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har blivit tillfrågad två gånger ifall jag vill dela min musik med Facebook och tackat nej. Pratade med Lajnux igår som inte kunde minnas att han hade varit med om det, dock..

Kruxet nu är att det inte verkar som att man kan ha kvar folket direkt i Spotify och nå folks playlists därifrån, vilket jag ändå haft lite nytta av. Nu verkar man vara tvungen att välja mellan allt eller inget som jag kan se det.. Verkar som att de rullar ut det succesivt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kruxet nu är att det inte verkar som att man kan ha kvar folket direkt i Spotify och nå folks playlists därifrån, vilket jag ändå haft lite nytta av. Nu verkar man vara tvungen att välja mellan allt eller inget som jag kan se det.. Verkar som att de rullar ut det succesivt.

Ja, det låter ju väldigt dumt. Får hoppas på att de löser det, såvida inte avtalet mellan Spotify och Facebook innebär att man inte kan utesluta ena partens inblandning hos den andre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går inte att ta bort sitt konto, det inaktiveras bara. Om man skulle ångra sig så är det bara att logga in igen.

Har varit utan facebook i nästan en månad nu och tänker knappt på det. Mest skönt faktiskt. :P

Jo det går vad jag läste så tar sitt konto bort efter 14 dagar om man har inaktiverat det. Stog för mig när jag inaktiverade ett konto.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor