Pixiegnom Skrivet 10 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2011 Men...det var ju bara att klicka på "Hide sidebar" på nya chatten så fick man den gamla chatten direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2011 Men...det var ju bara att klicka på "Hide sidebar" på nya chatten så fick man den gamla chatten direkt. Inte för mig fort jag tryckte på det och skulle öppna en chatt så kom den där jävla nya chatten fram likförbannat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2011 Men...det var ju bara att klicka på "Hide sidebar" på nya chatten så fick man den gamla chatten direkt. Fungerar inte för mig. Hide sidebar gömmer sidebaren för mig, som namnet antyder - d v s, jag ser inte längre mina kontakter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2011 Fungerar inte för mig. Hide sidebar gömmer sidebaren för mig, som namnet antyder - d v s, jag ser inte längre mina kontakter. Konstigt. Klart den gömmer sig, men något måste ju ersätta den också. Kanske inte funkar i vissa webbläsare? Jag använder Opera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 De verkar ha ändrat nya chatten nu! "More online friends". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 De verkar ha ändrat nya chatten nu! "More online friends". Fick det igår också, och något annat uppe till höger där man ser dom senaste händelserna. Bara jag som upplever Facebook segt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 (redigerad) dubbel Redigerad 11 augusti, 2011 av Logiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Fick det igår också, och något annat uppe till höger där man ser dom senaste händelserna. Bara jag som upplever Facebook segt? Sett andra med den där händelsegrejen, har själv inte fått den tyvärr. Eller jag vet inte om den upplevs som funktionell eller ej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Logiken yes facebook är segt för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2011 Det ser ut som att Facebook svarar på Google+ nu och har gjort det lite enklare/tydligare att kontrollera vem som får se ens statusuppdateringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2011 Nån som vet varför tjejer skriver "X cm, Y minuter" på Facebook? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2011 Nån som vet varför tjejer skriver "X cm, Y minuter" på Facebook? Löjligt påhitt. Skostorlek i cm + tid det tar för dem att fixa håret på morgonen. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2011 30 cm, 35 minuter MINST. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2011 (redigerad) Fast cm är väl bara där för att förvirra? Om inte så är de bra dumma i huvudet alltså. 37-39 cm långa fötter? Edit: De exempel som jag har sett har alltså varit skostorlek och med cm efteråt. Det är för övrigt sådana här grejer som gör det tydligt vilka man kan ta bort från sin vännerlista. Redigerad 2 september, 2011 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2011 Det är någon bröstcancer kampanj dom har fått för sig att göra. Tjejerna får veta vad det handlar om medans killar inte får veta alls för att det inte berör dom...... Eller nått Also tog bort mitt Facebook konto igår. Känns skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2011 Det hade varit mer anspelande på sex om de tagit skostorleken delat på två med tanke på att 36-40 cm långa manliga könsorgan säkert inte ens finns. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2011 Inaktiverade just mitt konto. Jag vet inte varför jag under en så lång tid lyckats intala mig själv att alla dessa människor är så pass intressanta att jag faktiskt vill logga in flera gånger om dagen för att se vad de har skrivit för intressant. På senaste tiden har jag i princip bara använt det för att chatta med en vän, då det har varit rätt praktiskt. Hur som helst så känns det oerhört skönt. Lyckades även få med mig tjejen, men det lär inte dröjja länge innan hon aktiverar sitt konto igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2011 Om jag skriver ett inlägg så kan ju folk se vilken sekretessinställning jag valt för just det inlägget. Kan folk också se vem jag valt att exkludera från att se statusen? I så fall blir det väldigt uppenbart vilken person "allmänna" meddelanden om "någon" handlar om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2011 Om jag skriver ett inlägg så kan ju folk se vilken sekretessinställning jag valt för just det inlägget. Kan folk också se vem jag valt att exkludera från att se statusen? I så fall blir det väldigt uppenbart vilken person "allmänna" meddelanden om "någon" handlar om... "Shared with: Custom", några namn har jag svårt att se nämn någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2011 Är det bara min chatt som knasar eller är det verktyget för gamla chatten som knasar? Har vart konstigt dem senaste två dagarna att den flippar ur mellan åt efter 3 sec kan det stå 3 vänner är online sen efter 3 sec igen så funkar den men händer samma sak igen efter ett par sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts