Jump to content

Facebook

Renard
 Share

Recommended Posts

• 3 weeks later...

Fast cm är väl bara där för att förvirra? Om inte så är de bra dumma i huvudet alltså. 37-39 cm långa fötter? :sick:

Edit: De exempel som jag har sett har alltså varit skostorlek och med cm efteråt. Det är för övrigt sådana här grejer som gör det tydligt vilka man kan ta bort från sin vännerlista.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inaktiverade just mitt konto.

Jag vet inte varför jag under en så lång tid lyckats intala mig själv att alla dessa människor är så pass intressanta att jag faktiskt vill logga in flera gånger om dagen för att se vad de har skrivit för intressant. På senaste tiden har jag i princip bara använt det för att chatta med en vän, då det har varit rätt praktiskt.

Hur som helst så känns det oerhört skönt.

Lyckades även få med mig tjejen, men det lär inte dröjja länge innan hon aktiverar sitt konto igen. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag skriver ett inlägg så kan ju folk se vilken sekretessinställning jag valt för just det inlägget. Kan folk också se vem jag valt att exkludera från att se statusen? I så fall blir det väldigt uppenbart vilken person "allmänna" meddelanden om "någon" handlar om...

"Shared with: Custom", några namn har jag svårt att se nämn någonstans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor