felshoe Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 Rensa kakor alt. surfa i inkognitoläge så ska du få se på grejer. Bangar nog det. Låter ju inte som bra grejer de har kommit med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 11 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2011 Varför i hela helvete skulle den här nya chatten vara bättre än den förra? Sjukt konstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2011 neeeeeeeeeeeeeeeeeej, har den nya chatten nu. Uppenbarligen ser man ju inte alla vänner där, hur fan chattar jag med de som inte syns då? Står att 5 är online nu men ser bara en i chatten som är online. Finns ju ingen scroll eller något heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2011 Happ, blev påtvingad den nya chatten MEN JAG HAR FORTFARANDE INTE FÅTT MEDDELANDEUPPDATERINGEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 17 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2011 neeeeeeeeeeeeeeeeeej, har den nya chatten nu. Uppenbarligen ser man ju inte alla vänner där, hur fan chattar jag med de som inte syns då? Står att 5 är online nu men ser bara en i chatten som är online. Finns ju ingen scroll eller något heller. Som jag uppfattat det så får man ta den långa vägen! Bestäm dig för exakt vem du vill chatta med, gå in på personens profil och kolla om denne står som online. (En liten grön prick vid namnet kommer synas isåfall!) Sedan får man klicka på message och börja skriva. Omständigt och meningslöst! Föredrog den gamla varianten då man helt enkelt kunde se direkt vilka som var online. Dessutom är min sidospalt fylld till hälften med folk jag aldrig någonsin chattat med, vilket är konstigt eftersom det tydligen är dom man chattar med mest som skall stå med i den listan.. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2011 Feck. Jag fick den nya chatten idag med. Usel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2011 Lösningen på era problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2011 Lösningen på era problem Trodde det jag också: Går ju att välja att ha den som den alltid varit. Klicka på kugghjulet nere till höger och välj "Dölj sidofältet". Ja, det vet jag. Men när man trycker på "chatt" nere i högra hörnet efter att man valt att dölja sidofältet så kommer samma efterblivna lista upp igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2011 Trodde det jag också: Om det är någon man ska söka i kan man fortfarande söka i rutan som kommer alldeles ovanför folket när du döljer sidofältet. Man behöver inte alls klicka där nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2011 Om det är någon man ska söka i kan man fortfarande söka i rutan som kommer alldeles ovanför folket när du döljer sidofältet. Man behöver inte alls klicka där nere Det är sant! Vill man trots det ha den gamla listan som ett sidofält så kan man öppna den här i en ny flik/fönster: https://www.facebook.com/presence/popout.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2011 Har ni också ett sidofält där det står vilka kommentar alla gillar etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2011 Har ni också ett sidofält där det står vilka kommentar alla gillar etc? Nej, kan du posta ett SS på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2011 (redigerad) .. Redigerad 15 februari, 2015 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2011 OH THE JOY! Jag har på nått vis fått tillbaka den gamla chatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2011 OH THE JOY! Jag har på nått vis fått tillbaka den gamla chatten! Jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2011 http://i.imgur.com/IHmJT.png Du vet att vi ser flera av efternamnen, va? Har för övrigt inte fått något sådant i sidofältet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2011 (redigerad) .. Redigerad 15 februari, 2015 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2011 (redigerad) Så skönt att ha gamla fb chatten nu! För er som vill ha tillbaks den så besök denna sida: OLD CHAT! Redigerad 9 augusti, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2011 Så skönt att ha gamla fb chatten nu! För er som vill ha tillbaks den så besök denna sida: OLD CHAT! Skönt, nya chatten var verkligen meningslös. Gillar man sidan leder den slutligen hit, förövrigt: http://www.etoss.com/oldchat/ så slipper ni hålla på att krångla med en fanpage. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2011 Skönt, nya chatten var verkligen meningslös. Gillar man sidan leder den slutligen hit, förövrigt: http://www.etoss.com/oldchat/ så slipper ni hålla på att krångla med en fanpage. +1 Sen såg man inte ens hälften av alla sina vänner i nya fb chatten var grymt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts