FerkurZ Skrivet 12 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2011 Varför är det ingen nörd som gjort en gtasajten grupp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2011 Varför är det ingen nörd som gjort en gtasajten grupp? Man vill ju va' hemlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2011 Man vill ju va' hemlig! Hemlig grupp^^ 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2011 Varför är det ingen nörd som gjort en gtasajten grupp? För att vi numer är tillräckligt mogna för att inse att.. Vad fan ska man med en sådan grupp till? Hade Facebook funnits runt 2005 så hade det alldeles säkert skapats en gtasajtengrupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2011 Hemlig grupp^^ Jag menade förstås hemliga från varandra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2011 För att vi numer är tillräckligt mogna för att inse att.. Vad fan ska man med en sådan grupp till? Hade Facebook funnits runt 2005 så hade det alldeles säkert skapats en gtasajtengrupp. Ungefär som Lastfm. Eller xFire, fast där var vi inte så många. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2011 Ungefär som Lastfm. Eller xFire, fast där var vi inte så många. Haha, xFire... hade jag totalt glömt bort. Nu måste man ju logga in bara för att. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 Aasch! Jag får skuldkänslor eftersom folk som jag har planerat att rensa bort från min vännerlista skriver grattis på min födelsedag. Jag får även lite skuldkänslor eftersom jag så sällan grattar folk via Facebook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 Aasch! Jag får skuldkänslor eftersom folk som jag har planerat att rensa bort från min vännerlista skriver grattis på min födelsedag. Jag får även lite skuldkänslor eftersom jag så sällan grattar folk via Facebook. Skriver dom till dig enbart på din födelsedag? Då behöver dom inte skriva alls! (I övrigt: Grattis!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 Jag har vänner som haft "nya" facebook integreringen av meddelanden och chatten i typ ett halvår, men jag har fortfarande inte det! Lite smått irriterande när man skickar meddelanden till folk så kommer allt tillbaka i samma tråd eftersom de själva får allt i en tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 Vad i helvete har de gjort med chatten?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 Vad i helvete har de gjort med chatten?! Har du också fått chatten så den ligger på högersida av skärmen med en stor fet lista? Trodde det var en bugg eller nåt sen när jag öppnade IE så var allt normalt. Men om jag använder Chrome samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 Men... Så typiskt. Ogillar alla webbläsare förutom FF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 Går ju att välja att ha den som den alltid varit. Klicka på kugghjulet nere till höger och välj "Dölj sidofältet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 Vad talar ni om? Jag förstår ingenting. Listan har väl alltid legat på höger sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 Går ju att välja att ha den som den alltid varit. Klicka på kugghjulet nere till höger och välj "Dölj sidofältet". Ja, det vet jag. Men när man trycker på "chatt" nere i högra hörnet efter att man valt att dölja sidofältet så kommer samma efterblivna lista upp igen. Vad talar ni om? Jag förstår ingenting. Listan har väl alltid legat på höger sida? Ja, den har alltid legat på höger sida men nu är det någon efterbliven funktion som gör att bl.a folk du brukar prata med ligger i listan vare sig de är inloggade och inte. Förut var alla som var online med i listan, vilket de inte är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 Mitt fält frågar snällt om jag vill välja att testa den nya chatten, jag ignorerar stenhårt eftersom jag aldrig använder chatten, och jag planerar inte att göra det med den nya heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 (redigerad) Mitt fält frågar snällt om jag vill välja att testa den nya chatten, jag ignorerar stenhårt eftersom jag aldrig använder chatten, och jag planerar inte att göra det med den nya heller. Don't. It sucks so hard that a dopehead would seem perfectly normal if you try to compare them Redigerad 8 juli, 2011 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 Ja, det vet jag. Men när man trycker på "chatt" nere i högra hörnet efter att man valt att dölja sidofältet så kommer samma efterblivna lista upp igen. Ja, den har alltid legat på höger sida men nu är det någon efterbliven funktion som gör att bl.a folk du brukar prata med ligger i listan vare sig de är inloggade och inte. Förut var alla som var online med i listan, vilket de inte är nu. Knepigt. Min är precis som den alltid har varit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 Knepigt. Min är precis som den alltid har varit. Rensa kakor alt. surfa i inkognitoläge så ska du få se på grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts