Jump to content

Facebook

Renard
 Share

Recommended Posts

• 3 weeks later...
Aasch! Jag får skuldkänslor eftersom folk som jag har planerat att rensa bort från min vännerlista skriver grattis på min födelsedag. :(

Jag får även lite skuldkänslor eftersom jag så sällan grattar folk via Facebook. :ph34r:

Skriver dom till dig enbart på din födelsedag?

Då behöver dom inte skriva alls! :thumbs-up:

(I övrigt: Grattis!)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har vänner som haft "nya" facebook integreringen av meddelanden och chatten i typ ett halvår, men jag har fortfarande inte det!

Lite smått irriterande när man skickar meddelanden till folk så kommer allt tillbaka i samma tråd eftersom de själva får allt i en tråd...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...

Går ju att välja att ha den som den alltid varit. :)

Klicka på kugghjulet nere till höger och välj "Dölj sidofältet".

Ja, det vet jag. Men när man trycker på "chatt" nere i högra hörnet efter att man valt att dölja sidofältet så kommer samma efterblivna lista upp igen.

Vad talar ni om? Jag förstår ingenting. Listan har väl alltid legat på höger sida?

Ja, den har alltid legat på höger sida men nu är det någon efterbliven funktion som gör att bl.a folk du brukar prata med ligger i listan vare sig de är inloggade och inte. Förut var alla som var online med i listan, vilket de inte är nu.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt fält frågar snällt om jag vill välja att testa den nya chatten, jag ignorerar stenhårt eftersom jag aldrig använder chatten, och jag planerar inte att göra det med den nya heller.

Don't. It sucks so hard that a dopehead would seem perfectly normal if you try to compare them

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det vet jag. Men när man trycker på "chatt" nere i högra hörnet efter att man valt att dölja sidofältet så kommer samma efterblivna lista upp igen.

Ja, den har alltid legat på höger sida men nu är det någon efterbliven funktion som gör att bl.a folk du brukar prata med ligger i listan vare sig de är inloggade och inte. Förut var alla som var online med i listan, vilket de inte är nu.

Knepigt. Min är precis som den alltid har varit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor