Pixiegnom Skrivet 3 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2011 Varför visas samma grejer som toppnyheter i flera dagar när de varken fått många kommentarer eller likes? Och vad bestämmer vad som är en toppnyhet? Hur får jag "senaste" att vara standard istället? Kan man inte klicka på Senaste och sen bara göra ett bokmärke av den URLen? Har för mig att jag hade så förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2011 Varför visas samma grejer som toppnyheter i flera dagar när de varken fått många kommentarer eller likes? Och vad bestämmer vad som är en toppnyhet? Hur får jag "senaste" att vara standard istället? Dunno, det är lite skumt det där. Likaså "Vänners fotoalbum" som brukar finnas till höger. Det är alltid en och samma kompis som visas där, men ioförsig har jag och Tobias haft ett poke war som överlever de flesta riktiga krig, så aktivitetsmätaren för oss två i Facebooks datormaskiner lär gå på högvarv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2011 Y U SO BUGGITGT? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2011 Det här med frågor är ju verkligen jättekul. Varför måste alla svara på alla..?.. ... om och om och om och om...?...!...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2011 (redigerad) Fågor-funktionen har redan ballat ur. "Lets keep the both lines 50%" Ännu värre är "2 + 2 x 2 = ?", där 34% har svarat 8. Redigerad 4 maj, 2011 av aikjonas12 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2011 Fågor-funktionen har redan ballat ur. Ännu värre är "2 + 2 x 2 = ?", där 34% har svarat 8. They be trollin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2011 Fågor-funktionen har redan ballat ur. "Lets keep the both lines 50%" Ännu värre är "2 + 2 x 2 = ?", där 34% har svarat 8. Jag tycker det är en ganska kul funktion, men det finns som sagt var bra mycket "Vice-pollar" där. En riktigt vettig en är frågan "Heter det mula eller myla?" Olidligt jämt, men än så länge ser det ut som att myla (rätt svar) går segrande ur den fajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2011 They be trollin? Hoppas jag verkligen! Jag tycker det är en ganska kul funktion, men det finns som sagt var bra mycket "Vice-pollar" där. En riktigt vettig en är frågan "Heter det mula eller myla?" Olidligt jämt, men än så länge ser det ut som att myla (rätt svar) går segrande ur den fajten. Jo, jag tycker inte funktionen ska tas bort. Antar att det är nu i början som det är så mycket Vice-pollar, om ett tag tröttnar folk och då kommer det mestadels vara hyfsat seriösa frågor. Bra för företag om inte annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2011 Jag tycker det är en ganska kul funktion, men det finns som sagt var bra mycket "Vice-pollar" där. En riktigt vettig en är frågan "Heter det mula eller myla?" Olidligt jämt, men än så länge ser det ut som att myla (rätt svar) går segrande ur den fajten. VS. Shh..! --- Inget jättefan av dessa frågor. Däremot är jag heller knappast emot de. Ska bli kul att se hur det kommer användas när alla tråkiga försök att vara fyndiga avtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2011 Vad pratar ni om? Hur går det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2011 Kicken answered Vilket avslut är bäst? with "Ha d gott. Glenn."· Follow · Ask Friends Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2011 Är det bara mig eller är det för er med att facebook är allmänt segt ibland och chatten buggar att man ser dubbelt av sin vänner lista som är online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2011 Är det bara mig eller är det för er med att facebook är allmänt segt ibland och chatten buggar att man ser dubbelt av sin vänner lista som är online? Yeea, ibland ser jag tredubbla och 77dubbla när jag trycker ner chatt knappen och öppnar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2011 Yeea, ibland ser jag tredubbla och 77dubbla när jag trycker ner chatt knappen och öppnar den. Kan hända mig med fast både chatt listan samt vilka som är online sjukt störande ibland och när en har loggats ut så visas det inte utan att han/hon fortfarande är online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2011 Bara jag som börjat drabbas av spamkontroller (captcha) lite då och då i facebook-chatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2011 (redigerad) Är FB nere??? Edit: Nu funkar det. Redigerad 11 maj, 2011 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 11 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2011 Är FB nere??? Funkar bra för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2011 AAA answered What do you hate the most? with Awkward Moment When You're At Your Friend's And Their... "Hm... vad är hela svaret då?" [Jag] answered What do you hate the most? with Awkward Moment When You're At Your Friend's And Their... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2011 AAA answered What do you hate the most? with Awkward Moment When You're At Your Friend's And Their... "Hm... vad är hela svaret då?" [Jag] answered What do you hate the most? with Awkward Moment When You're At Your Friend's And Their... Håll muspekaren över svaret några sekunder så löser det sig nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2011 Håll muspekaren över svaret några sekunder så löser det sig nog.Redan testat och: Nix! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts