kicken Skrivet 15 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2011 Men varför vill dessa människor vara vän med dig om de ändå inte får ta del av någon information? Status. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2011 Men varför vill dessa människor vara vän med dig om de ändå inte får ta del av någon information? Well, antagligen för att man inte vill vara elak och dissa dem samtidigt som man inte vill dela med sig sina personliga händelser likadant som med andra lite närmare vänner och kompisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 Men varför vill dessa människor vara vän med dig om de ändå inte får ta del av någon information? Fråga inte mig, ingen har ju tagit bort mig så det visar ju bara att dom inte bryr sig. Jag ser ju fortfarande allt dom skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2011 Jag gav upp och skaffade Facebook i början av januari. Det berodde egentligen på att det var enda sättet för mig att behålla kontakten med en person som jag annars troligtvis inte skulle sett av igen. Visst ganska kul att höra av folk både från gymnasium och grundskola igen och rota lite i vad dem gör. Men sen kommer det med personer som man inte är så intresserad av att veta något om längre... "Men man vill ju inte vara taskig" Och så kommer man underfund med vilken ensamvarg man varit senaste åren när man sitter med två tjog vänner varav hälften man inte ytterligare kontaktat efter accepterad vänförfrågan. Men det skulle väl se lite sektlikt ut med färre. Hmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Jag gav upp och skaffade Facebook i början av januari. Det berodde egentligen på att det var enda sättet för mig att behålla kontakten med en person som jag annars troligtvis inte skulle sett av igen. Visst ganska kul att höra av folk både från gymnasium och grundskola igen och rota lite i vad dem gör. Men sen kommer det med personer som man inte är så intresserad av att veta något om längre... "Men man vill ju inte vara taskig" Och så kommer man underfund med vilken ensamvarg man varit senaste åren när man sitter med två tjog vänner varav hälften man inte ytterligare kontaktat efter accepterad vänförfrågan. Men det skulle väl se lite sektlikt ut med färre. Hmm. Bara dölja på "väggen" om det är personer man inte bryr sig om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2011 http://wimp.com/facebookfacts/ Passa inte i humortråden eller häftighets tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2011 Kära GTAsajtare! Jag ska göra något som jag aldrig tidigare har gjort, jag går ner på mina bara knän och BER ER ALLA gå in på denna länk http://www.facebook.com/group.php?gid=25338658577 gå med gruppen. Under Kalle Josephsons kommentarer (typ 30 just nu) så ska ni leta upp en Karin E Jo, gilla hennes kommentar bara, så har jag en stor chans att få se mitt Foo Fighters på Nalen nu på fredag. Som sagt, från en gtasajtare till er alla andra med facebook, jag är er evigt tacksam om ni gör detta för mig. Sprid det gärna till era vänner också. Tack på förhand /Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2011 GTASajten till undsättning! Klart Kiedis ska gå på Foo Fighters. : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2011 Gillade! Fast det blir svårt att slå Sverker Åslund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2011 Är det möjligt att undvika att få statusuppdateringar från en viss person? Hur går man tillväga isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2011 Är det möjligt att undvika att få statusuppdateringar från en viss person? Hur går man tillväga isåfall? Man kan dölja folk. Håll muspekaren över uppdateringen så kommer det upp ett kryss, tryck på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2011 Man kan dölja folk. Håll muspekaren över uppdateringen så kommer det upp ett kryss, tryck på det. Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2011 Smart funktion, Assbook, smart funktion. Det är åt helvete att alla radbyten, om man inte minns kombinationen Shift-Enter när man skriver, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2011 påtvingar en dubbelpost. FFUUUUUU!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 Smart funktion, Assbook, smart funktion. Det är åt helvete att alla radbyten, om man inte minns kombinationen Shift-Enter när man skriver, Verkligen helt idiotiskt. Varför ta bort "posta"-knappen när de ändå ersätter den med texten "Tryck på enter för att posta"? Varför inte lika gärna ha kvar knappen där bredvid liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2011 Verkligen helt idiotiskt. Varför ta bort "posta"-knappen när de ändå ersätter den med texten "Tryck på enter för att posta"? Varför inte lika gärna ha kvar knappen där bredvid liksom. Jag tror att Facebook och Youtube tävlar om vem som kan göra sin sida mest jobbig. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 19 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2011 Man kan tagga folk i kommentarer, det har man väl inte kunnat innan? Ännu ett sätt att störa folk med händelser! :@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2011 Man kan tagga folk i kommentarer, det har man väl inte kunnat innan? Ännu ett sätt att störa folk med händelser! :@ Det har jag inte sett. Skriver man "@Adrian G" precis som i statusuppdateringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2011 Det har jag inte sett. Skriver man "@Adrian G" precis som i statusuppdateringar? Yes, samma lilla popup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2011 Varför visas samma grejer som toppnyheter i flera dagar när de varken fått många kommentarer eller likes? Och vad bestämmer vad som är en toppnyhet? Hur får jag "senaste" att vara standard istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts