Jump to content

Facebook

Renard
 Share

Recommended Posts

Jag gav upp och skaffade Facebook i början av januari. Det berodde egentligen på att det var enda sättet för mig att behålla kontakten med en person som jag annars troligtvis inte skulle sett av igen. Visst ganska kul att höra av folk både från gymnasium och grundskola igen och rota lite i vad dem gör. Men sen kommer det med personer som man inte är så intresserad av att veta något om längre... "Men man vill ju inte vara taskig"

Och så kommer man underfund med vilken ensamvarg man varit senaste åren när man sitter med två tjog vänner varav hälften man inte ytterligare kontaktat efter accepterad vänförfrågan. Men det skulle väl se lite sektlikt ut med färre. Hmm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gav upp och skaffade Facebook i början av januari. Det berodde egentligen på att det var enda sättet för mig att behålla kontakten med en person som jag annars troligtvis inte skulle sett av igen. Visst ganska kul att höra av folk både från gymnasium och grundskola igen och rota lite i vad dem gör. Men sen kommer det med personer som man inte är så intresserad av att veta något om längre... "Men man vill ju inte vara taskig"

Och så kommer man underfund med vilken ensamvarg man varit senaste åren när man sitter med två tjog vänner varav hälften man inte ytterligare kontaktat efter accepterad vänförfrågan. Men det skulle väl se lite sektlikt ut med färre. Hmm.

Bara dölja på "väggen" om det är personer man inte bryr sig om :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kära GTAsajtare!

Jag ska göra något som jag aldrig tidigare har gjort, jag går ner på mina bara knän och BER ER ALLA gå in på denna länk http://www.facebook.com/group.php?gid=25338658577 gå med gruppen. Under Kalle Josephsons kommentarer (typ 30 just nu) så ska ni leta upp en Karin E Jo, gilla hennes kommentar bara, så har jag en stor chans att få se mitt Foo Fighters på Nalen nu på fredag.

Som sagt, från en gtasajtare till er alla andra med facebook, jag är er evigt tacksam om ni gör detta för mig. Sprid det gärna till era vänner också.

Tack på förhand /Kiedis

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Smart funktion, Assbook, smart funktion. Det är åt helvete att alla radbyten, om man inte minns kombinationen Shift-Enter när man skriver,

Verkligen helt idiotiskt. Varför ta bort "posta"-knappen när de ändå ersätter den med texten "Tryck på enter för att posta"? Varför inte lika gärna ha kvar knappen där bredvid liksom. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...