Jump to content

Facebook

Renard
 Share

Recommended Posts

Fattar inte, hur lång tid efter man har tryckt på att skicka skiten ska det ta innan man får det?

Gjorde det här vid kanske 11 tiden och fortfarande inte fått någonting >_<

Hur stor blir filen?

Beror på hur aktiva ni har varit. Man får ju alla sina bilder osv också, så har man många sådana så lär det ta lite tid/ta lite plats.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och vem fan är du?

Fitta.

Var det inte du som för ett tag sedan skrev att du ville vara snäll trots att elakheter lönar sig och att elakheter egentligen inte lönar sig för att man ska vara snäll? För den här posten till synes är du trots allt en liten hora.

On topic: jag är inloggad på Facebook nu.

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter fem(?) år av Facebook känner jag att det nu är dags att slå i verket. På söndag kommer jag för första gången logga in på Facebook. Men innan har jag ett par frågor:

1) Kan de som inte är "vän" med mig se min profil?

2) Hur många vänner är "bra" att ha? Inte för många och inte för lite, hur mycket är det?

3) Vilka vill bli mina vänner?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter fem(?) år av Facebook känner jag att det nu är dags att slå i verket. På söndag kommer jag för första gången logga in på Facebook. Men innan har jag ett par frågor:

2) Hur många vänner är "bra" att ha? Inte för många och inte för lite, hur mycket är det?

1. Alla kan se din profil, går dock att ställa in så att bara vänner kan se det du publicerar

2. Så många du själv tycker är nödvändigt? Facebook är en sida du kan hålla bra kontakt med dina vänner och se vad dom har för sig, inte en internets status sida

3. Not me fuck off!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1) Det går att reglera. Visningsbild och ditt namn kommer nog vem som helst att kunna se, men inte vilka vänner du har, din logg eller något annat.

2) Haha, vad förväntar du dig för svar där egentligen? :P Jag kör själv principen "är det någon jag skulle hälsa på på stan så är h*n värdig en plats i min vännerlista", men har väl ett par undantag... Dryga 200 har jag, skulle kunna tänka mig att jag hamnar på 150 om jag skulle rensa.

3) Troligtvis mängder av gamla klasskamrater/motsvarande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2) Minst 1000!

3) Alla du träffar! (utom tjockisar och invandrare!)

---

Eller, Gör som du vill ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

219 vänner står på min lista.

Mestadels klasskompisar + arbetskompisar, sedan lite random folk man träffat på fester och kommit bra överens med, familjemedlemmar och till sist några forumiter.

Jag ligger för tillfället på 348 st. Är inte så restriktiv men är åtminstone ytligt bekant med samtliga, eller har varit. Många gamla vänner är det ju också som man aldrig snackar med.

What he said.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor