Mathias Skrivet 14 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2011 Är det bara för mig Facebook är ruttet idag? På telefonen fungerar allting som det ska men på min dator händer absolut ingenting. Sidan bara laddar.. Emellanåt har det varit riktigt segt idag faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 14 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2011 Är det bara för mig Facebook är ruttet idag? På telefonen fungerar allting som det ska men på min dator händer absolut ingenting. Sidan bara laddar.. så är det för mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2011 http://www.expressen.se/nyheter/1.2290423/svenskar-har-problem-att-na-facebook Beror på vilken operatör ni har tydligen. Jag har inga problem att komma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2011 http://www.expressen.se/nyheter/1.2290423/svenskar-har-problem-att-na-facebook Beror på vilken operatör ni har tydligen. Jag har inga problem att komma in. Segt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2011 Går jag in på www.facebook.com så kommer det upp "Idag är vår sjätte födelsedag" och jag blir omdirigerad till http://socialsurveyapp.com/?sov=11825 OCH JAG KAN INTE KOMMA DÄRIFRÅN. CPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2011 Går jag in på www.facebook.com så kommer det upp "Idag är vår sjätte födelsedag" och jag blir omdirigerad till http://socialsurveyapp.com/?sov=11825 OCH JAG KAN INTE KOMMA DÄRIFRÅN. CPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP Kan vara någon slags virus som redirectar dig. Pröva den här länken: http://on.fb.me/3vBg88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2011 Kan vara någon slags virus som redirectar dig. Pröva den här länken: http://on.fb.me/3vBg88 Allt löste sig! Det skumma var att igår när jag la mig så rensa jag cookies och skulle in imorse, det var då det kom upp! Sen rensa jag cookies igen och då funka det! :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2011 När man skapar en grupp, hur gör man så att folk direkt kommer in i den? Så man slipper få förfrågningar om dom får vara med? Är det bara att ställa den som "öppen"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2011 När man skapar en grupp, hur gör man så att folk direkt kommer in i den? Så man slipper få förfrågningar om dom får vara med? Är det bara att ställa den som "öppen"? Skulle tro det... Testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2011 Hittade en kul funktion på Facebook. Under kontoinställningarna kan man välja "ladda ner min information". Där kan man ladda ner hela sin wall. Otroligt kul att läsa alla gamla statusuppdateringar. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2011 Ingen (annan) som kör piratspråket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2011 Hittade en kul funktion på Facebook. Under kontoinställningarna kan man välja "ladda ner min information". Där kan man ladda ner hela sin wall. Otroligt kul att läsa alla gamla statusuppdateringar. Oh, tack för tipset! Ingen (annan) som kör piratspråket? Körde det ett tag, fanns sjukt många roliga översättningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2011 Det som var roligast var nästan att svara på "Vem har blivit taggad i följande foton?"-frågorna. Den jag hade svårast med att identifiera visade sig vara min syrra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 1 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2011 Jag har inga problem att komma in. That's what I said to her last night! Sorry, boys, it had to be done........ 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2011 Hittade en kul funktion på Facebook. Under kontoinställningarna kan man välja "ladda ner min information". Där kan man ladda ner hela sin wall. Otroligt kul att läsa alla gamla statusuppdateringar. Upplevde nyss något ganska läskigt. Har läst igenom hela min "wall" nu och man kan tro att jag har världens alkoholabstinens. Det enda jag pratar om på facebook är alkohol och hur och när strupen ska fuktas. Nästan så man blir lite rädd. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2011 Upplevde nyss något ganska läskigt. Har läst igenom hela min "wall" nu och man kan tro att jag har världens alkoholabstinens. Det enda jag pratar om på facebook är alkohol och hur och när strupen ska fuktas. Nästan så man blir lite rädd. Då är det inte bara jag som upplever att du är en svamp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Hittade en kul funktion på Facebook. Under kontoinställningarna kan man välja "ladda ner min information". Där kan man ladda ner hela sin wall. Otroligt kul att läsa alla gamla statusuppdateringar. Fattar inte, hur lång tid efter man har tryckt på att skicka skiten ska det ta innan man får det? Gjorde det här vid kanske 11 tiden och fortfarande inte fått någonting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Det som var roligast var nästan att svara på "Vem har blivit taggad i följande foton?"-frågorna. Den jag hade svårast med att identifiera visade sig vara min syrra. Hur stor blir filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Hur stor blir filen? Min blev på 35mb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Fattar inte, hur lång tid efter man har tryckt på att skicka skiten ska det ta innan man får det? Gjorde det här vid kanske 11 tiden och fortfarande inte fått någonting Ca 50 min för mig innan det plingade till i inkorgen. Hur stor blir filen? Min landade på ~25-30mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts